< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pisat ću o sebi ,životu, ljudima


layout for myspace

layout for myspace




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargea mala mica ....



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zeleno baš forastično ....kad malo bolje pogledate ...zelena bolja u nama pobuđuje dobru volju ...rpiroda je zelena ..sve lijepo je zeleno šume livade cvijeć:a .....yeszujo


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

monnlight ...zanimljive slićice ....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge





e ajde da znate nešto malo o meni!
evo ja sam vam matea!
idem u gimnaziju Lucijana Vranjanina!
prvi sam reazred!
imam samooo 15 god !inače ročkas mi je 11 .10 ..ops još malo pa 16 hehhehwink
imam starijeg buraza!
imam kovrčavu dugu kosu i zelene oći ,i to je sve kaj se mogu sijetit!
!ajde pusica bokić!






















































Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL




















ponedjeljak, 09.04.2007.

naslov

mahwavewaveeto mene opet ..sama sam sebi čćudna kaj post pišem... mi to bilo uobićajeno ...!a da sretan vam svima uskrs ...i sve najbolje vam želim .......malo sa zakašnjenjem četitam al jbg ..!kod mene novoga ....hmmm da se sijetim ....!a ovako u subotu navečer smo išli na kkres ..nadam se da znate kaj je to ..i tako bilo je super ....ja nisam smijela baš dugo ostat al ipak je bilo dobro ....!i ondamoja naj frednica renata je morala imat neku nezgodu ......i to ova >....kad smo išle doma ..i jo rpije toga malo do plime jedna druga cura ...tina .....nas je s motorm odpeljala do plime ..i silazimo mi s motora i sam se okreneš i vidipš renata na podu ....joj da set to vidli kak se ona raspala ....smeh živi....!al ne bi to sve bilo super da se naravno i meni nije nekaj desilo ....plešemo ja i tina na kresu ..razbacale se mi ko ludeeezujo...i tina si popije malo i ja brijala porgutala ona ...i počenmo mi opet plesat i svu pivu pljune na mene .....im su vam moji doživljaji ovaj vikend ....!imala sam poslije jebeni miris...užasssssss.......al ajde i to je prošlo ...!
jučer za uskr sve po straom uvijek neka rutina doma doručak pa na misu pa kod bake na ručak ...i tako ......!malo mi več dosadilo jer je svake godine isto ...al jbg ....!a da još je nekja novo ..hehhehe ......ja sam bolesna ....joj grlo me mući jedva govrim ..i nos me muči ...a i trbuh me nekaj boli tako da sam vam ja u komi ...ajd idem ja sad ........komentirajte ..pa se čujemo .......papap....!mahwavemahwave



~11:13~ komentari (27) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.