< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pisat ću o sebi ,životu, ljudima


layout for myspace

layout for myspace




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargea mala mica ....



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zeleno baš forastično ....kad malo bolje pogledate ...zelena bolja u nama pobuđuje dobru volju ...rpiroda je zelena ..sve lijepo je zeleno šume livade cvijeć:a .....yeszujo


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

monnlight ...zanimljive slićice ....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge





e ajde da znate nešto malo o meni!
evo ja sam vam matea!
idem u gimnaziju Lucijana Vranjanina!
prvi sam reazred!
imam samooo 15 god !inače ročkas mi je 11 .10 ..ops još malo pa 16 hehhehwink
imam starijeg buraza!
imam kovrčavu dugu kosu i zelene oći ,i to je sve kaj se mogu sijetit!
!ajde pusica bokić!






















































Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL




















petak, 06.04.2007.

a šta se meni uspije desit .-...smijeh živi ...

ah za nepovijerovat .......!moja frednica renata i ja jučer fino išle malo navelčer vanka .....!sve super .....i moramo mi ić doma ...išle na bus u 10 i 50 .....!i ono išle smo malo ranije pa smo s tim busom otišle do okretališta pa onda doma ...i tako sijedimo mi i slušamo mp3 ......i ono smijemo se jedna drugoj ...primi nas tu i tamo ....!i vozać ono nas pita ....cure jel vam hladno ..kao da vrata zatvori bla bla ..mislim baš dobar čovijek ....!aha da znala sam nekaj sam zaboravila reć...a jedan likić koji se je vozio do okretališta osztao je još malo pričati sa vozačem .....!i ono nekaj se oni dogovvaraju ....al mi nečujemo jer slušamo mp3 ...!i nakon nekog vremena pita nas vozać ...cure jel bi vi meni htijele bus pričuvat dok si ja sam kavu popijem u plimi na brzaka na 10 min ...!mi sve zbunjene i kažem ok ok može ..hehe ...!i tako vozać stao pokraj plime i ja i moja renata čuvale bus punih 10 min ..daj zabiret da vam netko da bus da čuvate ....meni ne bi dali da smeće ćuvam a kamo li bus ...a opako je to ....i tako ,...!i kada je došao vozać bus nije htiop upalit jer je to već stara krntija ..pa su ga ovi dečki morali gurat ...to je bil živi smeh .....ajd idem ja sad ....bokićć....komentirajte ak vam se da ...wavekissrolleyeswavemahyesnoeeknonoyeswink



~09:50~ komentari (9) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.