< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pisat ću o sebi ,životu, ljudima


layout for myspace

layout for myspace




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargea mala mica ....



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

zeleno baš forastično ....kad malo bolje pogledate ...zelena bolja u nama pobuđuje dobru volju ...rpiroda je zelena ..sve lijepo je zeleno šume livade cvijeć:a .....yeszujo


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

monnlight ...zanimljive slićice ....

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge





e ajde da znate nešto malo o meni!
evo ja sam vam matea!
idem u gimnaziju Lucijana Vranjanina!
prvi sam reazred!
imam samooo 15 god !inače ročkas mi je 11 .10 ..ops još malo pa 16 hehhehwink
imam starijeg buraza!
imam kovrčavu dugu kosu i zelene oći ,i to je sve kaj se mogu sijetit!
!ajde pusica bokić!






















































Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL




















petak, 09.03.2007.

ola ljudi evo javlajm se ja nakon dugooo vremena .....

waveolaa ....eto kod mene se dosta toga promijenilo ...neznam odakle da krenem ...sve mi ej zbrkano u glavi .....a u školi je skroz ok ....ljubav isto neka ide ..neda mi se sad baš u detalje ....ima toga dosta ...jedino kaj je sad loše u om životu je to kaj sam u kazni i to je katastrofićno ...al ta glupa retardiorana kazna završava u ponedjeljak pa se veselim tome danu kad ču napokon moć izać van ...aaaa jedva čekam .....!!a kaznu sam zaradila tak da sam bez dozvole otišla van i došla u pet ...a jebga i buraz cinako ..joj razbila bi ga .,...al to tak ide u životu ...!e nemrem vijerovat blog nisam pisala tri mejseca možda i više ...a neznam kaj da pišem ...a ono sva sam trula u zadnje vrijee ...u školi je počelo bit malo bolje po pitanju ocijena ...ljudi idem ja sad ..enmam pojma kaj da pišem sva sam neka ..joj ...ajde javim vam se j ajoš ...uživajte ....pozzićć.........!!!!!!!!kisszujozujonaughtynutzujo



~17:31~ komentari (31) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.