hot&fun

subota, 08.10.2005.

ĆAO!!

inače nas je dvije,ali trenutno samo jedna je,a ja sam ana!nisam dugo bila na blogu jer je škola pa štrebanje,a još imamo i ples i talijanski!inače plešemo u flame-u!ful imamo super koeografiju!ajoj,u školi nas bombardiraju testovima!jedva čekam da počnu u našoj školi nogometne utakmice,bila je ovoj petk,igrali smo s vojakom(mislim dečki),ali ne znam koji je rezultat jer sam otišla pred kraj tekme!u četvrtak sam probušila uši,tako da sada imam 4 rupice(dvije na svakom uhu)!još moram nosit medicinske,ali ni sada nemam puno vremena jer mi se žuri u grad,ali nema veze ,stić ću se spremit!dali je netko gledao film TVORNICA ČOKOLADE ,jer ako netko je onda neka nam ostavi komentar kakav je film.jer maslimo ga možda ići gledat u kino!
- 11:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>