<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Idemo u grad!!! - something about someone - Blog.hr }
  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 31.05.2008.

Idemo u grad!!!

od ranog jutra su mi jucer telefoni poceli zvoniti...i msn naravno...dogovarale smo se za grad...pod mi sporazumijevam mene, Doru , Barbaru , Mirjetu i Baracku...napokon smo otisle u grad.....cim smo dosle na trg uputile smo se u Turbo Limac...hehe...tamo je Barbara napravila Budi moj medo Baracki... Baracka je izabrala malu slatku macu....zove se Baddy...=(...nakon Turbo Limaca smo isli u neki ducan kojem ne znam ime i Barbara si je trazila lak za nokte... tamo je bilo puno lijepih ali skupih....nakon tog nekog ducana smo isle u McDonald's....sladoledi...mljac....sjele smo na tramvaj i krenule u Importane....tamo smo se uputile u dm....sve smo si kupile lak za nokte...bas je lijepi...tamno rozi...nakon dm-a u Crtic i onda najbolje u ducan sa balonima.... svi smo dobili svoj balon sa helijem...haha...bilo je tako dobro....ljudi su nam se smijali...mi smo isli po cijeloj robnoj kuci i pjevali naravno s helij zvukom ako se mogu tako izraziti...haha....opet smo sjele u tramvaj i na Kvatric...uputile smo se na skolsko da vidimo da li se tamo poljevaju...poljevali su se ali mi nismo...iako je mene Marija koja je bila kompletno mokra cvrsto zagrlila.....vise puta...nakon skolskog smo otisli u parkic...tada sam ja morala ici kuci...malo sam gledala tv i onda smo se moja mama i ja uputile u tatinu firmu jer su nas tamo cekali prijatelji...isli smo u restoran u blizina nase kuce...pojeli smo i isli u razgledavanje naseg stana...na trgu je svirao Thompson... cuo se sve do nase kuce , a mi nismo tako blizu trgu...ja sam ubrzo zaspala....


pozzz

Tijani
Mariji
Baracki
Barbari
Mirjeti
Dori

i svima ostalima...bok...






- 09:41 - Komentari (36) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.