...e pa fala... - ...rokerica u srcu.... - Blog.hr

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga

..ovo mi je drugi blog..jer je prvi nesto bio stekao...a valjda ce ovaj biti bolji...

MaLo O mEnI:
ImE:ValentinaPrEzImE:nije vazno..........
GoDina:13
RazReD:6.b
RoDeNa:u rodilistu
VoLiM:pse,zivotimje,jednog decka,spavanje,obitelj,skampe i njoke,cokoladu.........
Ne VoLiM:testove,nekoliko ljudi,mrkvu,kukce i paukove......
sLuSam:Deep purple,Guns n roses,Pink Floyd,Linkin park,Ramones.....





Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi


sara
marijana
lara
ivona
tinchy
patricija
marijanin blog o three hillu
ivana
ugo
miki
maria
korado
ja i sara.....b.f.f.
mikijev treci blog....ima ih miljun....
mikijev drugi blog...

..slikice..








Draw Customized Symbols - ImageChef.com




o mom blogu!!
o.k.
treba ga jos oblikovati
super
zakon
jadan
sredi ga
fuj
  
pollcode.com free polls


MoJa MaLa AbEcEdA:
A-auto super prevozno srestvo...haha....
B-barka...onako romanticno,za vrijeme pomorcine...lol..
C-cekavci....neki su ok,a neki su ful glupi....a za 7.c svi ste legende osim 7 njih,necu spomenuti ko su ti da ih nebi naljutila..........sorry..
D-dan...jedino to mi pada napamet...
E-Eni tamo neka poznanica...
F-frula..neznam sta da napisem...
G-Goran iz 7.c.....ne volim ga bas jer me konstantno zeza za nekog tipa....grrr..burninmadburninmad
H-Happy...kada si sretan....
I-Ivana V....ok cura..
J-jabuka..moje omiljeno voce..njam...
K-knjiga...kao neki prijatelj kazu.....citam samo horore i zanimljivo stivo........
L-loto...hahaha...greedygreedygreedygreedy
LJ-ljubav.....moja omiljena tema...cerekcerekcerekcerek
M-mama.....moja mamica...
N-aranca..ponovo moje omiljeno voce...
NJ-njoki...njam....
O-orbit...zvake..ha..
P-Pula ..grad u kojem zivim....
R-razred,inace moj razred po disciplini je grozan....
S-Sandra tako se zove moja mama...
Š-Šuma.....pazi da se ne izgubis kao Crvenkapica....
T-tata..kupi mi auto,biciklu i romobil......zezam se....
U-utvrda...
V-Valentina..moje cjenjeno ime...
Z-zeko.....
Ž-Žena.....samo to mi pada napamet..

petak, 16.05.2008.

...e pa fala...

..Pa nisam ni znala da ce toliko ljudi mi reci da ne brisem blog....e pa hvala......
..i da pocnem...dobila sam par poruka...od neke osobe...i bile su to slatke porukice...heheh.....i onda sam sam to rekla Marini i Izabeli one su odmah uizbrbljale Matteu...ma...ali nista od toga....namcornamcor...e da...jucer su nas u skoli cijepili...i ona nama kaze:"Nemojte raditi nikakve aktivnosti,tjelesni itd.." i ja kazem to noni i ona na to odgovori:"E,ides na tu plesnu...slijedeci tjedan idete u Zagreb..."..ma nije to ni bitno,,,jednina stvar koja je ovdje bitna je...da ja ne mogu pomaknuti lijevu ruku...kmeee....crycry....i da idemo u Zagreb....hehe...i necemo pisati geografiju..weee...ljudi meni sde bas i neda pisati post,samo sa jednom rukom....ali zato vam hvala svima na komentarima....i Matteo morati ces mi obecati da ces sutjeti u vezi onoga....zalivenzalivenzaliven...sada po internetu trazim dureve od Daleke obale...i da ako do ponedeljka naucim svirati jednu pjesmu....imati cu 1.6.2008 nastup u Uljaniku...i zato sada se bacam na posao..mislim sutra jer danas ne mogu svirati....kako mi samo neke osobe idu na zivce....joj...zasto ne mogu nestati..mislim neki misle tako i za mene...a sta se moze...kada budes stari shvatitit ces da smo si svi isli na zivce....Ines legendo...zelim ti sve dobro i da sve potraje....u vasoj vezi..necemo reci ko je....i jos jednom hvala ti na onome...e da Megi...isto hvala i tebi...i da blog ti je fora....hehe.....=)...Davor nemoj se ljutiti radi moje odluke...sorry...tako je kako je..
...i to je to...sada necu nikog pozdraviti osim:DAvoRA

- 23:07 - Komentari (63) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.