....i ja imam sva prava na ovom svijetu.... - ...rokerica u srcu.... - Blog.hr

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga

..ovo mi je drugi blog..jer je prvi nesto bio stekao...a valjda ce ovaj biti bolji...

MaLo O mEnI:
ImE:ValentinaPrEzImE:nije vazno..........
GoDina:13
RazReD:6.b
RoDeNa:u rodilistu
VoLiM:pse,zivotimje,jednog decka,spavanje,obitelj,skampe i njoke,cokoladu.........
Ne VoLiM:testove,nekoliko ljudi,mrkvu,kukce i paukove......
sLuSam:Deep purple,Guns n roses,Pink Floyd,Linkin park,Ramones.....





Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi


sara
marijana
lara
ivona
tinchy
patricija
marijanin blog o three hillu
ivana
ugo
miki
maria
korado
ja i sara.....b.f.f.
mikijev treci blog....ima ih miljun....
mikijev drugi blog...

..slikice..








Draw Customized Symbols - ImageChef.com




o mom blogu!!
o.k.
treba ga jos oblikovati
super
zakon
jadan
sredi ga
fuj
  
pollcode.com free polls


MoJa MaLa AbEcEdA:
A-auto super prevozno srestvo...haha....
B-barka...onako romanticno,za vrijeme pomorcine...lol..
C-cekavci....neki su ok,a neki su ful glupi....a za 7.c svi ste legende osim 7 njih,necu spomenuti ko su ti da ih nebi naljutila..........sorry..
D-dan...jedino to mi pada napamet...
E-Eni tamo neka poznanica...
F-frula..neznam sta da napisem...
G-Goran iz 7.c.....ne volim ga bas jer me konstantno zeza za nekog tipa....grrr..burninmadburninmad
H-Happy...kada si sretan....
I-Ivana V....ok cura..
J-jabuka..moje omiljeno voce..njam...
K-knjiga...kao neki prijatelj kazu.....citam samo horore i zanimljivo stivo........
L-loto...hahaha...greedygreedygreedygreedy
LJ-ljubav.....moja omiljena tema...cerekcerekcerekcerek
M-mama.....moja mamica...
N-aranca..ponovo moje omiljeno voce...
NJ-njoki...njam....
O-orbit...zvake..ha..
P-Pula ..grad u kojem zivim....
R-razred,inace moj razred po disciplini je grozan....
S-Sandra tako se zove moja mama...
Š-Šuma.....pazi da se ne izgubis kao Crvenkapica....
T-tata..kupi mi auto,biciklu i romobil......zezam se....
U-utvrda...
V-Valentina..moje cjenjeno ime...
Z-zeko.....
Ž-Žena.....samo to mi pada napamet..

srijeda, 09.04.2008.

....i ja imam sva prava na ovom svijetu....

...valjda ste sve skuzili u naslovu...mislim ono...profesor me prijavio na sve moguce iz matematike...ali sta ja tu mogu..ici cu i odraditi svoj posao....u zadnje vrijeme sam stvarno dobre volje...deaddead...idem vani..ide vani....idem vani....ucim..ucim...i ucim...stavrno neznam sta da vam pisem...jer ovaj mislim da pisem ovaj post iz dosade.....i u zadnje se vrijeme super provodim....jedino sta sam ljuta na Micheleta jer mi je uzeo beđ i ne zeli mi ga vratiti....i da Ema promijeni dizajn na blogu jer je malo previse plav i tako nesto...ma nema veze....a sara ti napisi novi komkentar....pustiti cu vam jednu super pjesmu....



Meni je legendarna.....super pjesma....pozdravljam sve legende...a to su....Sara...Sara M.....Mariu...Ivanu..Marijana....Ema Z...Ema...Uga...Tonija.....Tomija...Luka(Čepine)...Denija...i jos neke legende....ako sam koga zaboravila neka mi kaze u komentarima......wavewavewave....
..idem vam ja ljudi na redu je sada povijest....

VaŠa:DiKalud

- 13:15 - Komentari (39) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.