...zasto.... - ...rokerica u srcu.... - Blog.hr

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by klik`n`visit

Opis bloga

..ovo mi je drugi blog..jer je prvi nesto bio stekao...a valjda ce ovaj biti bolji...

MaLo O mEnI:
ImE:ValentinaPrEzImE:nije vazno..........
GoDina:13
RazReD:6.b
RoDeNa:u rodilistu
VoLiM:pse,zivotimje,jednog decka,spavanje,obitelj,skampe i njoke,cokoladu.........
Ne VoLiM:testove,nekoliko ljudi,mrkvu,kukce i paukove......
sLuSam:Deep purple,Guns n roses,Pink Floyd,Linkin park,Ramones.....





Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi


sara
marijana
lara
ivona
tinchy
patricija
marijanin blog o three hillu
ivana
ugo
miki
maria
korado
ja i sara.....b.f.f.
mikijev treci blog....ima ih miljun....
mikijev drugi blog...

..slikice..








Draw Customized Symbols - ImageChef.com




o mom blogu!!
o.k.
treba ga jos oblikovati
super
zakon
jadan
sredi ga
fuj
  
pollcode.com free polls


MoJa MaLa AbEcEdA:
A-auto super prevozno srestvo...haha....
B-barka...onako romanticno,za vrijeme pomorcine...lol..
C-cekavci....neki su ok,a neki su ful glupi....a za 7.c svi ste legende osim 7 njih,necu spomenuti ko su ti da ih nebi naljutila..........sorry..
D-dan...jedino to mi pada napamet...
E-Eni tamo neka poznanica...
F-frula..neznam sta da napisem...
G-Goran iz 7.c.....ne volim ga bas jer me konstantno zeza za nekog tipa....grrr..burninmadburninmad
H-Happy...kada si sretan....
I-Ivana V....ok cura..
J-jabuka..moje omiljeno voce..njam...
K-knjiga...kao neki prijatelj kazu.....citam samo horore i zanimljivo stivo........
L-loto...hahaha...greedygreedygreedygreedy
LJ-ljubav.....moja omiljena tema...cerekcerekcerekcerek
M-mama.....moja mamica...
N-aranca..ponovo moje omiljeno voce...
NJ-njoki...njam....
O-orbit...zvake..ha..
P-Pula ..grad u kojem zivim....
R-razred,inace moj razred po disciplini je grozan....
S-Sandra tako se zove moja mama...
Š-Šuma.....pazi da se ne izgubis kao Crvenkapica....
T-tata..kupi mi auto,biciklu i romobil......zezam se....
U-utvrda...
V-Valentina..moje cjenjeno ime...
Z-zeko.....
Ž-Žena.....samo to mi pada napamet..

četvrtak, 13.03.2008.

...zasto....

Neznam ni zasto pisem post.....valjda mi je tako doslo.....i sta da sada da kezem......
Danas sam ostala kuci jer mi je izbila neka alergija po desnoj ruci valjda od grinja i kucne prasine jer sam alergicna na to......ja i Marina smo jucer bile kod moje none i izvodile smo budalastine zive.....ja sam htjela skociti u neku baru,a Marina umjesto da kaze:"Nemoj to uciniti." kaze ona meni:"Samo daj!!!!!"ludludludlud
Sada gledam neki spot od Deep purple na you tube...posijetite i vi.....zapravo ne ja cu kada zvrasim pisati post cu ga stvaiti dole a to ce biti jako brzo........Sada cu vam ici staviti u boxeve neke slike od mojih frendova i moj psa......zapravo od mojih tri psa.......
Kasnije namjeravam ici kod Sare po biljeznice,a isla bi i na dramsku ali mi mama nedanonono jer nisam danas bila u skoli...............
Jucer sam se morala obrukati pred Matteom(musko je)..hahahaha...jer smo ja i Marina igrale krug istine i izazova......i ja sam morala pitati Mattea ko mu je ljepsi i ko mu je bolji prijatelj,ja ili Izabela.......i ispalo je da sam ja bolja prijateljica a IZabela je ljepsa......hvala Bogu.....i onda sam mu poslje objasnjavala 3 godina da se ne zanimam za njega.....vec za nekog drugog....sada moram ici.....pozZ.....i kako je prosao ljubavni test....sigurno dobro......pozz......



DEEP PURPLE
CHILD IN TIME




Vaša:Dikalud

- 12:17 - Komentari (138) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.