Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ups.

Toni ♥
Al' volim te u inat ljudima,jer trebas mi ko zrak u grudima i nedam te zauvik bit cu tu za tebe znaj u dobru i u zlu.





credits
12345
murderscene
Razmisljan o zivotu,o svemu i doden do tog zakljucka da san tako jadna,da sama sebi lazem.
utorak, 07.04.2009.

sama sebi lazen.nisan u D* zaljubljena nit mi se svida govorili vi sta ocete ja znan da nisan.i da sama sebi lazen znan da nisan u nikog i da bi volila bit u nekog al ja nisan..na silu se tiram u nekog zaljubiti.evo sad me briga u kog san zaljubljena i u koga nisan.sudbina ce mog princa donjet,valjda.uglavnom sad znate kako sam jadna ono dddd.al ok ja bolesna iman fibru skoro nisan pala u nesvist -.-.a evo ja san sritna al vam nemogu rec zasto.samo kazen ante fala tii&ljubav nije matematika.razmisljan o svemu.jedva cekan lito <3

pusa^^

Image and video hosting by TinyPic

| 16:40 | Komentari (32) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.