Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ups.

Toni ♥
Al' volim te u inat ljudima,jer trebas mi ko zrak u grudima i nedam te zauvik bit cu tu za tebe znaj u dobru i u zlu.





credits
12345
murderscene
na jednoj strani dijeca na drugoj veliki svijet sa odraslim ljudima vrime za ljuljacke,lize,igracke i slicno je gotovo idem dalje na stranu odraslih.al u srcu ostajem dijete.
petak, 03.04.2009.

eiii ljudii,kako ste? ja sam ok.evo sad da vam isprican ovo iz vrtica super je bilo dica me obozavaju al ozbiljno.jedna mala kraj koje sam sidila je bila stalno gladna i rekla da joj dam ist i stalno me ljubila hihi sweet.a evo inace danas mi je bija zadnji dan pa smo isli van se igrat nogometa i sakrivanja,vatanja i bili na ljuljackama.bilo je bas dobro.a evo onda je zavrsilo i ja isla doma a tako su mi slatka dica ja bi opet.ma uglavnom sve je super bilo.evo sutra idem na utakmnicu zagreb-kiel rukomet.evo idem.
pusa^^

Image and video hosting by TinyPic

| 14:29 | Komentari (27) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.