Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ups.

Toni ♥
Al' volim te u inat ljudima,jer trebas mi ko zrak u grudima i nedam te zauvik bit cu tu za tebe znaj u dobru i u zlu.





credits
12345
murderscene
Proljece je a u meni nemir od srece bi zagrlila svemir,proljece je i mirise trava :)
petak, 20.03.2009.

Proljece je
a u meni nemir
od srece bi
zagrlila svemir
proljece je
i mirise trava

SRETNA sam :) proljece me razveseli cvice cvita.sunce sja,ptice pjevaju :) nisan se nikad tako dobro osjecala.skola uff ovaj tijedan pisem 5 testova mislin OMG.al svejedno san super.malo ucenja al dobro je prezivit cu ja to jer onda mi je taj posa i onda praznici.[ouu yeah] 30.3 mi je taj posa kako san vam vec rekla jedva cekan,aneki iz mog razza radu u starackom domu,neki u frizerskom salonu,neki na sudu,neki u cvicarnici ma ima nas svugdi.haha neki dan su me poljak i i jedan mali skakljali uzas bilo je presmisno.a onda san se ja provala odrisit i jedan me od njih ogreba -.- al ok nije tako strasno.predobro nam je.[ja se samo druzin sa muskin] iksde,u zadnje vrime da,nekako me ove cure iz razza zivciraju al svejedno se druzim sa njima.[smile] a prijatelji sve je dobro,iman BFF koje ja jako volin <3 a ljubav jos uvik nisan u nikog i meni je ovako odlicno,osjecam se slobodno ka ptica koja sad leti u svijet :) jedva cekan lito ic u krbane i u bristivicu.al do tad ima jos dosta vrimena.vasa Miss inimitable <3
Image and video hosting by TinyPic

| 13:55 | Komentari (40) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.