Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ups.

Toni ♥
Al' volim te u inat ljudima,jer trebas mi ko zrak u grudima i nedam te zauvik bit cu tu za tebe znaj u dobru i u zlu.





credits
12345
murderscene
All this time its so boring
utorak, 17.03.2009.

evo mene opet sa novin postom kojeg pisen cisto iz dosade.evo danas san bila van bas je lip suncan dan bija al je vitar puva.pa danas ja i blizanac se van "suncali" nismo se suncali nego smo legli u vrta i gledali u sunce.we are crazy.danas je cak neko uspija srusit staklo iz vrata u nasem razredu,haha al smo popravili to staklo,da je ucitelj to vidija poludija bi.samo nesmimo vrata jako lupat inace ce opet ispast staklo.joj ova dosada,grrr. 30.3 mi pocima posa koji posa? mi imamo neki posa sta moramo u 8 i 9 razzu trazit da vidimo kako ce nam bit kad budemo veliki.neki posa za 1 tijedan ja san nasla posa.nije bog zna sta al radit cu u vrticu.ja volin malu dicu al ocu li 8 sati na dan uspit sa malon dicon? neznan bolje nego skola.popravila san se u skoli.blizi se proljece i ja san sretna.dosada ^
Image and video hosting by TinyPic

| 19:06 | Komentari (28) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.