Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ups.

Toni ♥
Al' volim te u inat ljudima,jer trebas mi ko zrak u grudima i nedam te zauvik bit cu tu za tebe znaj u dobru i u zlu.





credits
12345
murderscene
Can't read my, Can't read my .No he can't read on my poker face
utorak, 24.02.2009.

POKER FACE.ljudi kako ste mi vi? ja san odlicno.sve mi je super krenilo u zivotu posto neman puno za rec ce ovo bit kraci post ^ skola.pa mogu rec da san se u nekin predmetima dosta poboljsala ;D sidim sad kraj tog mog bivseg BFF popricali smo i ok nam je.i kraj mene jos sidi moj blizanac <3 neman brata blizanca nego moj prijatelj blizanac.ja njega obozavan cilo vrime se zezamo i pricamo super nam je.napakon san sretna mozda san zaljubljena?-ne.volim ga ka prijatelja.a ta jedna moja prija iz skole,nekako smo se posvadale i tukle smo se cak -.-...i sad uzasno se osjecam znan da nisan ja kriva al jednostavno san tuzna zbog toga znamo se od 1 razza i sad to :( a sad prijatelji super posebno moje BFF <3 volim ih najvise na svitu.a ovi drugi sad taj decko koji me zajebava rekla san mu ovako: "idi i nebrini za mene kad sve zar ne sad niz brdo mi krene idi bit ce ti puno bolje bez mene" nije jasno bas al ovako san mu provala rec to bez da se uvridi.(to je jedna pisma koju san taman slusala,kad san mu to napisala)pitao me si sigurna da te se ostavin?-da.bolje je i za mene i za tebe..nista nije se javlja nit san mu se ja javljala.dobro je tako.a ta lazljiva cura.briga me za nju iman i prave prijatelje koje me postuju i koje me ne ogovaraju.priznajen nisan ni ja neka svetica ni neka dobrica.iman i ja svoja dva lica.igram se sa vatrom,al je znan i izgasit.poker face?.nekad dobra nekad losa.al ja provan radit na sebi.mjenjam se al neki ljudi ce se nikad promjenit.al znan da svak ima duboko u sebi nesto dobro samo se to nevdi uvik,kod nekih se mozda nece nikad vidit jer nezele na sebi radit zele ostat takvi,pokvareni.neki kazu da me znaju da su mi "prijatelji" neznate nista o meni,ogovarate me,iskoristavate me.jadno.necu se obazirat na to.tuda misljenja me nisu nikad zanimla.a sad cu pric na ljubav: nisam u nikog zaljubljena,sritna san zbog toga dosta san patila i plakala.brojila dane kad cu ga vidit.nespavanih nociju.losih ocjena zbog njega.puste misli sta trenutacno radi,skim je.da gotovo je. a taj moj princ na bijelom konju ce doc kad tad.sudbina.evo necu nista vise puno rec osim 1 komm uz post inace nevracam.i zelim se usput zahvalit na komentarima.grli vas vasa Miss inimitable
Image and video hosting by TinyPic

| 20:17 | Komentari (100) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.