Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ups.

Toni ♥
Al' volim te u inat ljudima,jer trebas mi ko zrak u grudima i nedam te zauvik bit cu tu za tebe znaj u dobru i u zlu.





credits
12345
murderscene
Pictures of you, pictures of me Hung upon your wall for the world to see Pictures of you, pictures of me Remind us all of what we used to be
subota, 14.02.2009.

...nemoj nikome nikada reći
Da si otišao iz njenog života
Kao tama...
Nemoj im priznati nikad
Da je 'mala' ostala sama...
Nemoj nikome nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si 'maloj' značio,
A nije Te vratila...
Nemoj nikome nikada reći
Da je ponos uništio sve...
Tko zna hoće li opet biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim Te...
Nemoj nikome nikada reći...
Da 'mala' trebala Te...
I da je mala bojala se;
Svega čega bojiš se...
I kada gledaš 'malu' –
Ona gleda Te...
I kada druge Te žele –
Ona neda Te...
Nemoj nikome nikada reći
Da su Ti govorili
Da za tu 'malu' nisi...
nemoj im nikada reći Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reći Da im je morala reći 'ne' ...
Nemoj nikome nikada reći Da bio si joj sve...
I nemoj im reći
Kako bile su teške noći te;
Kada si 'maloj' ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da Trebaš je...
A Ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reći
Da njene noći bile su duge...
Nemoj im reći....
Da je 'mala' zbog Tebe sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad Te poljubila...
I nemoj nikada nikome reći.....
Da si 'malu' bar malo volio....
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci...
'žaliti neću' ...
Ali, nemoj nikada nikome reći....
Da nakon svega –
'mala' želi Ti sreću...
I želi Te bar kao prijatelja...
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada nikome reći....
Da 'mala' nije mogla....
Tebi reći 'ne'...
I nemoj im reći...
Da 'mala' još uvijek....
zbog Tebe diše.......
Da 'mala' zbog Tebe umire....
I zbog Tebe stihove piše...
Nemoj nikome nikada reći
Da 'mala' zbog Tebe sja...
I nemoj im reći...
DA TA "MALA" SAM JA.....
Image and video hosting by TinyPic
e ljudi kako ste mi vi ? ja nikad bolje :) ovo gori ova pisma lipa mi je al ja san ga konacno prebolila i sritna san :) prijatelji isto sve super.posebno moji BFF <3 ja njih obozavan kad smo mi 4 skupa a ludila grad nije vise sigur.stalno se pitan zasto san samo bila u njega sta je on to ima?? neznan uglavnom to me vise neveze.skola pa ok je mater mi je bila na roditeljskom ucitelj je nesto govorija da san popustila u matematici.ma javljat cu se ja vise :) a fizika rekla je da se moran javljat i da san se poboljsala otkad san saznala da mi je tila dat 1 ipak san joj obecala da cu puno ucit pa san dobila 2 hvala joj :) al valjda cu to uspit mozda cak doden na kraju na 3 ..^ moj najveci san. a prijatelji ma ok je stanje opet se nekako druzimo ne ka prije al ipak nekako.jos me voli.al stas nisan ja u njega :) stalno gledan neke slike sitin se nekih stvari.ma obozavan slike..posebno one davne kad si bija mal i onda vidis il na nekoj places il se smijes il se bojis ma obozavan gledat slike..
Pictures of you,
pictures of me Hung upon
your wall for the world to see Pictures of you,
pictures of me Remind us all of what we used to be

Image and video hosting by TinyPic
evo sta ima jos kod mene nista sve po staron..vratila mi se snaga za zivot i kao sta san vec u nekin postevima citala da in ide to na zivce kad neki blogovi pisaju o tome ka ubit ce se i ja san to vidila..mislin jadno je to.uzivajte u zivotu jer nikada neznate kad je kraj to samo bog zna :) to nekima nije jasno moze se odma dogodit odes na cestu i evo vec te nema..ok nezelin vas plasit jednostavno uzivajte u zivotu jer imate samo jedan zivot :) to nama uvik svecenik govori :)evo vam jedno citanje sta san prosle nedjelje citala u crkvi meni je prelipo i dodirnilo me :)
Citanje Prve poslanice svetoga pavla apostola Korincanima
Ovo hocu reci, braco :
Vrijeme je kratko !
Odsele i koji imaju zene,
neka budu kao da ih nemaju;
i koji placu,kao da ne placu;
i koji se vesele,kao da ne posjeduju;
i koji uzivaju ovaj svijet, kao da ne uzivaju,
jer-prolazi oblicje ovoga svijeta!
Rijec je Gospodnja

nadam se da ste ovo svatili :)
Image and video hosting by TinyPic
evo danas valentinovo za mene dan kao svaki drugi.
mislin lipo je to kad imas nekog kraj tebe koji te voli onaj tvoj " princ na bijelom konju" nazalost jos ga nisan nasla..ipak je to samo 1 dan ove druge dane isto trpin pa cu i ovog izdrzat..uzasno mi ide na zivce da mi neka dubrad dolazi na blog kako su se vec zvali npr. jedan drug koba i meni govorit da san jedna ustaska kucka..pa mislin to je jadno..pogledajte se malo svadate se sa jednon tinejderkon..neman nista drugo rec osim da je jadno i svi vi koji me vridate lipo odite ca sa bloga malo razmislite da vridate jednu tinejderku mislin meni je to jadno mozda imate 20 godina mozda 10 mozda 40 nezanima me bilo kolko godina imate to mi je jadno.i kud ste dosli na blog.HR ipak to znaci HRVATSKA i ne srbija il slovenija il neko sranje..pa me lipo ostavite na miru
evo neman vise nista za rec osim uzivajte u zivotu i kommajte mi 1 komm uz post inace nevracam :)
pusa

Miss inimitable


Image and video hosting by TinyPic


| 12:19 | Komentari (108) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.