< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


na ovom blog čitat će te o jednoj ludoj curi i
o njenom životu pa čitajte!!!!belj!

O MENI

IME:bez imena
razred:6
škola:mato lovrak
hobi:odbojka,košarka
god:12
najfrendica:(nove)DUBRAVKA LARA
naj njamipartycoca cola pizza
lazanje
slušam:cajke
najfilmovi:step up,svi od olsenica,
peh do daske bring it on all or nothing
i na kraju najjjjjbolji high school musica 1,2

VOLIM:pjevat,plesat,družit se s frendovima
zabavljat se,tračat.svađat se,gledat zgodne dečke
jednog dečka košarku,DINAMO

MRZIM:
munjene cure/dečke,lažljivice
umišljene,glupe,bahate
školu,učit,pisat zadaće
SVE PROFESORE I PREDMETE

MOJE BESTFRENDICE

DUBRAVKA:fakat super cura luda i
zabavna ponekad imamo ista mišljenja
i razmišljanja i fakat je super
LARA:već sam pisla o njima al ću opet
super cura luda i malo glumpava
al je sve u svemu ok jer da nije nebi
mi bila naj

ŠKOLSKA PJESMARICA pročitajte!!

ISPRAVLJANJE JEDINICE
igra bez granica

POKLONJENA DVOJKA
srce nije kamen

ZAKLJUČENA PETICA
ti si najbolje..

DAN BEZ ŠKOLE
čarobno jutro

LOV NA DVOJKU
ne odustajem

ŠALABAHTER
blago onom ko te ima

PREPISIVANJE ZADAĆE
iz dana u dan

LJETNI PRAZNICI
nostalgija

ODGOVARANJE PRED
PLOČOM
samo šut

UČENJE ZA TEST
tisuću i jedna noć

VELIKI ODMOR
to je vrijedilo čekati

ISPRIČNICA
imam sve al tebe ne

PROLAZAK NA POPRAVNOM
virujen u te

KRAJ ŠKOLSKE GODINE
miljama daleko

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

vita i dina
duby
moj blog s ivonom
ivona

Ja idem dalje i bit ću sretna s drugim,
a tebi će biti žao, što mi ljubav
nikad nisi dao.

Ti na jednom kraju,
ja na drugom kraju kao
anđeli u nebeskom raju.
Anđeli se sastaju sa Bogom
a nadam se da ću i ja
s tobom!

Voli me-voljet ću te
Ljubi me-ljubit ću te
Varaj me-ubit ću te

Hoćeš li hodati
samnom..........
ili idemo biciklom?

Moj grijeh moj grijeh
moj preveliki grijeh
reče Bog gledajući tebe.

Kad vidiš dečka da sa drugom
šeće opali mu šamarčinu i više
neće.

Žena je kralica svijeta
ali rob ljubavi.

Leti golub nosi pismo
jer mi se volimo
ali zajedno nismo.

Da si lijep to znam,
da si dobar to znam
i da voliš to znam,
ali koga e to neznam.>

Ne očekuj princa na
bijelom konju jer
obično dođe konj u
bijelom bmw-u

Najgori način da ti netko nedostaje
je da sjediš kraj njega i znaš da ga
nikada nećeš imati.

Kad odlazi netko koga voliš
a minute postaju još kraće
nemoj plakati iako ti se plače.
Svaki odlazak treba shvatiti jer
ljudi odlaze da bi se mogli vratiti.

Da mi je imati moć
da se pretvorim
u noć pa da vidim
cijeli grad da znam gdje si sad
da se uvućem u snove i saznam
kako ti se ljubav zove...

Rekli su nam da škola
nije zatvor a mi ni krivi ni
dužni dobili 8 godina

Kad si shrvan do boli kad
te nitko ne voli
nedaj dušu štok coli
nedaj stotku za votku
Nego reci jednom se živi i raspali po pivi

Prošli su dani
Radosna života
Voljeli smo se slatko
Al je trajalo kratko
LJubi o si volio
Uzanosu me želio
Bilo je to slatko
Al je trajalo kratko
Volim te

MOJA ABECEDA

A-Amerika kontinent na koji
bi jako voljela otići jednog dana

B-bebe obožavam ih

C-celulit mrzim ga i
ružno mi ga je za vidit

Č-čevapi....njam
jako fino

D-duda jako sam je voljele dok sam bila mala

DŽ-džem mrzim ih

E-Emilija moja mala sestrična
jako važna u mom životu

F-folklor moj hobi kojeg
(ne) volim

G-gužva mrzim ju

H-hlače bez njih nebi
mogla živjet

I-ivana moja sestra

J-jarun odvratno jezero

K-košarka moj omiljeni
hobi

L-lana moja mala sestrična
preslatka je i jako ju volim

LJ-ljuljačka =fobija
kad sam bila mala
udarila me u bradu

M-monika najfrendica
moje sestre koja je
smješna do bola

N-novćanik češće
prazan nego pun

NJ-njoke njam
........

O-olsenice moje najdraže
blizanke

P-pokloni obožavam ih
jedva čekam božić

R-rođendan jedva ga ćekam
ali je nažalost te 14.8

S-Slavko moj bivši susjed
kojeg sam doživljavala ko
buraza

Š-šišmiš tak vam izgleda
buduća od mog ujke

T-tetovaža htijela bi ju imati

U-ubojice obožavam ih
(zezam se naravno haha)

V-vjenčanja obožavam ih

Z-ZAC EFRON NAJZGODNIJI GLUMAC
UZ CHAD MICHAEL MURRAYA

Ž-žuja je zakon jeaaaa

evo to vam je to da saznate
malo više o meni

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

DA LI ME VARA SA TOBOM

Kao sestre nas smo sve iste stvari volimo isti ukus isti broj iste stvari nosimo

Vidim da si decko mom sa dva lanca okuti ali draga veruj mi da to mi nista neznaci

Nemam nista protiv toda da me s tobom prevari jer ja bolju suparnicu nikad necu imati

Ref.:
O dali me vara sa tobom o dali me vara sa tobom sad draga pitam te ako me vara sa tobom neka me vara sa tobom tako je najbolje 2x

On bi moje poljubce a tvoje telo i tvoj glas njemu treba uzeti isto sto bi on od nas

Pola sata traje to sta bih da ti oprostim tamo gde ja prekidem tu ces ti da nastavis

Nemam nista protiv toga sto me s tobom prevari jer ja bolju suparnicu necu imati

O dali me vara sa tobom o dali me vara sa tobom sad draga pitam te ako me vara sa tobom neka me vara sa tobom tako je najbolje 2x

Ti si stvarno tako slatka i simpaticna ti si stvarno tako seksi i romanticna ti si meni uvek bila idol moj ma neka decko moj bude decko tvoj jer najpreca si mi najpreca si ti i briga me sta kazu za nas sestre zli cujem a cujem u kada dolazis cujem a cujem u kad i dolazis a uh a uh dolazis dolazis

O dali me vara sa tobom o dali me vara sa tobom sad draga pitam te ako me vara sa tobom neka me vara sa tobom tako je najbolje

CRNO SUNCE

Noc ko leptir bela, vrela
dala sam mu sve
ono sto jos nikom nisam, usne nevine
sad me kida bol od stida i razapinje
da l' je jos te iste noci bio pored nje

Ljubila sam crno sunce
dala sam mu sve
ogrejalo jos me nije nece dok je nje
ljubila sam crno srce, oci zelene
donele mi samo kisu, zore besane

Ref.
Svaka rec mu bese lazna
igra sa mnom cak ni vazna
igra sve od prvog trena
on bez duse, a ja iskrena

Jos sam vrela, nezna, mazna
on bez duse, bol i kazna
jos sam ljubav, jos sam zena
on bez duse, bol i ucena

Ljubila sam crno sunce, uzelo mi san
sad u meni suze gore placu noc i dan
ljubila sam crno srce, oci zelene
donele mi samo tugu, bile neverne

Ref.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ŠKOLSKA VIDEOTEKA

ŠKOLA:kuća mrtvih
JEDINICA:ni kriv ni dužan
DVOJKA:svadbena torta
TROJKA:savršena meta
ČETVORKA:nedodirljivi
PETICA:rijetke ptice
LJUTI PROFESOR:zvuci grmljavine
TEST:da vincijev kod
IMENIK:slagalica strave
MARKIRANJE:bijeg iz alcatraza
ŠKOLSKO ZVONO:otkucaji života
UKOR:dosje alien
RAVNATELJ:vrisak
ISPITIVANJE:ubij me kasnije
ŠALABAHTER:pst nikomu ni riječi
GEOMETRIJA:krug
POČETAK SATA:kad jaganjci utihnu

I HATE THET I LOVE YOU

That's how much I love you
That's how much I need you
And I cant stand you
Must everything you do make me wanna smile
Can I not like you for awhile? (No....)

(Neyo:)
But you wont let me
You upset me girl
And then you kiss my lips
All of a sudden I forget (that I was upset)
I can't remember what you did
But I hate it

(Rihanna:)
You know exactly what to do
so that I cant stay mad at you
for too long thats wrong

(Neyo:)
But I hate it
You know exactly how to touch
so that I dont want to fuss and fight no more
said that I despise that i adore you

(Rihanna:)
And i hate how much i love you boy (yeah...)
I cant stand how much I need you (I need you...)
and I hate how much I love you boy (oooh whoa..)
but I just cant let you go
and I hate that I love you so (oooh..)

(Neyo:)
And you completely know the power that you have
the only one that makes me laugh

(Rihanna:)
Said its not fair
how you take advantage of the fact
that I love you beyond the reason why
and it just aint right

(Neyo:)
and I hate how much I love you girl
I cant stand how much I need you (yeah..)
and I hate how much I love you girl
but I just cant let you go
but I hate that I love you so

(Both:)
One of these days maybe your magic wont affect me
and your kiss wont make me weak
but noone in this world knows me the way you know me
so you'll probably always have a spell on me...

(Neyo:)
Yeaahhh... Oohh...

(Rihanna:)
That's how much i love you (how much I need you)
That's how much as I need you (oooh..)
That's how much I love you (oh..)
That's how much as I need you

(Rihanna:)
and I hate that i love you soooo
and I hate how much i love you boy
I cant stand how much I need ya (cant stand how much I need you)
and I hate how much I love you boy
but I just cant let you go (but I just cant let you go no..)
and I hate that I love you so

and I hate that I love you so.. soo

ne trči za njim nečeš ga stići
okreni mu leđa sam će ti prići

ljubav je ljubav to ja cilj života
voli onog kojeg voliš to nije sramota

nemoj patiti suze liti ako ga voliš
nemoj to kriti ne mući srce ne
mući sebe jer možda i on voli
TEBE

prijateljstvo je zvijezda koja život
krasi zato je čuvaj da se ne ugasi

nisam te trebala sresti one divne
ljene noći nisam trebala upoznat
te tvoje smeđe oči od sad više
ne misli o meni niti ja želim o tebi jer
moje srce ne želi da pati al ipak
kad ti najteže bude ili kad osjetiš
da te nešto boli bar pomisli da te
netko voli

sjedim u sobi sama noćna svijetiljka
gori a srce moje pati jer samo tebe voli

znam da nisam sretna i kleti tebe neću
već ti kao voljenom biću želim vijećnu sreću
ja ću plakati dane,godine,noći stalno ću
pamtiti te tvoje smeđe oči

kako su tužni ovi dani kad maštam
uzalud o sreći kad znam da među nama
postoji netko treći

samo je jedna smeđa kosa samo
su jedne smeđe oči samo jedna
biserna suza na rastanku sjedi samo je
jedan pogled mio samo je jedan stipe bio

možeš reći da možeš mislit da sam
poludjela kaži da sam bez karaktera
samo zato što sam ga voljela samo
zato što sam to učinila

Znam da me ostavljaš
Ali i dalje volim te
Gomila suza prolit ću
Radi rastanka žalit ću
Lijek svome srcu naći ću
I ime tvoje uvijek pamtit ću
Moja zemlja jest ova
Evo čitaj prva slova

rastanak ovaj tvoje je djelo
jer srce tvoje tako je htijelo

jednom kad bude kasno shvatit
ćeš riječi moje i vidjet ćeš
da si izgubio sve što je trebalo
biti TVOJE!

ja samo tebe sanjam sa mnogo
svijetla i tuge ja samo tebe volim
i slijepa sam za druge

evo sjedim pokraj stola da
napišem 2,3 slova a kad
stolna svijetiljka gori za
tobom me srce boli

zašto sam najlijepše dane
smeđim očima dala kad
su me varale a ja to nisam znala

bila sam uvijek tvoja bila sam
uvijek tu ja sam voljela tebe iako
si ti volio nju

voljela sam jedog dečka više
nego život svoj al sudbina je
tako htijela i on više nije moj

ako te život nekad razočara
i nastanu čežnje i boli bar
pogledaj na moje pismo i
reci ona je jedina koja me voli

trčim u noć s nadom da češ doć
al tebe nema stalno me proganja
tvoja sjena


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







nedjelja, 10.02.2008.

...................

nemam nikaj posebno za pisat al tek tolko da se javim jučer sam išla s larom dubravkom i ivonom malo van bilo je dosta zabavno smijali smo se i gledale zgodne dečke na centru kak igraju nogomet hehehe tam vam je bila neka glupa cura onak vidi se da je umišljena glupača i mrda guzicom a manja joj je od graška bože da postoji neko tak glup božeeeeeeeeeeee i jučer sam gledala neku emisiju ususret dori 2008 komaaaaaaaa nit jedna pjesma nije bila dobra sve nekaj bezveze mislim ono još mi samo treba da mi oni odu na eurosong pa nebumo ko ni prošle godine prošli kvalifikacije ajde to je sve za danas pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

|Komentiraj 7| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.