Sve je prolazno

petak , 16.08.2013.

Hej draga... Kako to "draga" čudno zvuči...
Što smo mi to imali,ljubav,naviku,­strast? Možda želju ili neko ludilo? Ne znam,znam samo da mi je poslije tebe bol ostala.. I neka čudna praznina,taj osjećaj šupljine u prsima,kao nekakav bunar bez dna.Ni srca,ni duše u meni,sve je nekako ostalo prazno.
A u glavi kaos.Razbacane misli o tebi,o nama.. I koliko puta bih ti sve napisala i izrazila kako sam se osjećala.Ali čudno je to,kad trebam napisati,ne mogu ni slovo pronaći,uvijek ima neka bolja riječ,uvijek nešto bolje odgovara,pa iznova i iznova krećem ispočetka...
Znaš,te zime kad si otišla,nikad se prije nisam tako smrzavalanikad toliku hladnoću nisam osjetila,sve dotad...
I ono radosno proljeće,koje mi je toliko tuge donijelo,svakim danom je mirisalo na tebe,svaki cvijet,svako jutro u kojem se Sunce budilo mi je osvjetljavalo uspomene na nas...
Tako friške,tako smrznute u meni od one proklete zime..
I to ljeto... Vruće i sparno, u kojem me svaka kapljica znoja podsjetila na moju prolivenu suzu,svaki užurbani korak na vrućem asfaltu me tjerao da bježim od tvoje slike u glavi... Ali gdje,svuda je isto... Svuda si me proganjala,gdje god da dođem,bol... Boli ta težina u šupljoj duši...
Samo draga,dolazi i taj dan... Dan kad čovjek shvati da nema smisla gledati u ono što je već izgubljeno.Promijeni­la sam se,nisam ona stara,i ti to znaš...Samo sam ti to htjela dokazati.Borila sam se za to,čupala i vukla,ali vjetar protiv vjetrenjače nema šanse..
Nedostajat će mi tvoj lik,tvoj pogled,zagrljaj,ali previše je boli stanovalo u meni da bih sad ovaj osjećaj spokoja u sebi pustila...
I novu borbu imam,živim za dan kad ću te moći pogledati u oči i vidjeti meni dragu osobu,ali stranca mome srcu,stranca koji mi neće unijeti nemir... Za dan kada neću zadrhtati pored tebe,a tvoj glas mi neće probuditi nadu... Živim za taj dan,tako blizu,dan bez boli i neprogutane gorčine... A osjećam da je tu,znam da se bliži... Kako to prokleto zvuči,pomalo nestvarno..
Shvatila sam,vlakovi uvijek dolaze i odlaze... Samo ljudi kasne na njih.. vrijeme je da ja svoj vlak propustim...
Jer tko zna kako bi bilo da sam dobila još tu jednu šansu,tko zna,možda bi naša priča tek tada počela... Ali nije bilo volje,još taj jedan put.Ljubav umire kad trud nestaje,makar to bilo s jedne strane.Ali svemu dođe kraj,tako i patnji,kad se trudiš za izgubljenu ljubav..

Što je zapravo sreća?

srijeda , 14.08.2013.

Nisi me htjela,rekla si da volis njega.Neka ti bude.. Budi sretna s njim.Mislila sam da te necu moci preboljeti,te mi je bilo naprosto ne pojmljivo da te prestanem voljeti,no eto.Od tebe vise ni traga ni glasa.Iskreno,lakse mi je kada napokon ne moram zbog tebe patiti.Mislis li da zalim?Mislis li da zalim zbog bilo kojeg trenutka provedenog sa tobom?Ne,ne zalim.Iako toga sada vise nema,nije mi tesko.. Ni malo.Suze?Nema ih vise.. Zapravo,kao da sam nasla spas u tome sto sam te pustila.Hvala Bogu na prijateljima koje imam. Hvala im sto su me maknuli od tebe.. Tebe koja si me cijelo vrijeme u zivotu kocila.Sada se samo pitam,koliko bi to trajalo da mi nisu otvorili oci?Koliko dugo bi zivjela u zabludi,da si ti jedina osoba sa kojom mogu biti sretna?Oni.. Oni su moja jedina sreca.Vole me i postujem takvu kakva jesam,sa svim mojim kvalitetama i manama.Nikada me nisu trazili da se mijenjam.Stvarno me vole.Vidis,u tome je razlika.Ti meni nakon svega imas srca reci da sam ja tvoja najveca greska?Ocito zaboravljas na sto si se klela,jebeno klela.. A na kraju ja ispadam losa osoba?Sada pokazujes kakva si ti osoba zapravo.. Ja sam te stvarno voljela,i ne mogu poreci da te jos uvijek volim,ali ja barem znam da nemam za cime zaliti.Tek sada vidim koliko sam sretna.. Frendovi,to je ono sto ti nikada neces imati.. Svaki jebeni dan mi daju razloge da se budim ujutro.Nedaju mi da posustanem.. Sretni su sto me imaju,i ja sam neizmjerno sretna sto pokraj sebe imam tako genijalne ljude.Za njih se vrijedi boriti,jer me oni nikada nece natjerati da pustim suzu.. Jedino od smijeha.. Zadnje sto ti imam za reci je (ma koliko to glupo zvucalo) :Jednog dana,kada shvatis sto zapravo zelis od sebe i svog zivota,bit ce ti zao sto si me pustila,jer sam te cuvala kao kap vode na dlanu.. No znas? Ja tada necu znati kako se ti zoves..Tek tada ces vidjeti sto si napravila i tek tada ces vidjeti kako boli.. Iz dana u dan sve vise,a ti tu ne mozes napraviti bas nista..

Oznake: ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.