,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/cupacabramala" />

Avanture male čupakabre i male vještice

13.11.2004., subota

Razočaranje

Danas oko 7:30,krenusmo s Delte putem Zagreba.Naravno,bila sam veoma uzbuđena jer ću napokon kupiti one tenisice koje sam toliko željela al' ih nisam našla u Rijeci .
Kad ono,došli mi prvo na onu izložbu knjiga,na interliber ,i dobrih smo se pola sata i više vani močili na kiši.Kad nam je to dosadilo to vucaranje po izložbi , nas par je odlučilo da idemo negdje sjest.Kad je Marijica došla do nas sjetila se da bi trebala kupiti neki dar Gricku pa smo nas dvije,onako mokre i mrzovoljne zbog kiše odskakutale do petshopa.I ja sam maloj Luckyici kupila poklončić,ali joj se ne sviđa pa mala vjestica sada tužnica.
Da samo znate kakve smo slatke male mišiće ,kuniće ,tvoriće ili neko slično biće,ptičice i ribice vidjele.

Nakon toga smo se uputili basom u centar Zagreba.I moram reć da sam razočarana tim gradom što ga nazivaju našom metropolom.Bez uvrede Zagrepčani,ali da ja tamo živim,...dala bi si put pod noge i pa-pa Zagrebe.
Svugdje bi mogla živjet,ali u tom gradu nikad.

Laku noć svima
- 22:16 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O LUcky i meni

Moje gluposti