travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog o vampirima i mom životu. I hope you're going to enjoy. Bye.

Image Hosted by ImageShack.us


Steven Strait

IIdeal
VVigorous
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

funnygirl001.blog.hr

Taylor Kitschborder="0" alt="Taylor Kitsch">border="0" alt="Taylor Kitsch">aylor-1.png" border="0" alt="Taylor Kitsch">="taylor kitsch"><a
src="http://i264.photobucket.com/albums/ii196/shukejo/charlie.jpg" border="0" alt=
<a
href="http://s96.photobucket.com/albums/l186/kthawk55/Hunks/?action=view¤t=bts24.png" target="_blank">


taylor kitsch




Lenny Kravitz Lyrics
I'll Be Waiting Lyrics





Bon Jovi Lyrics
Have A Nice Day Lyrics









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Visual Poetry - ImageChef.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Ime: Iva
Prezime:******
NAJ glumac/glumica/film: Johnny Depp/Keira Knightley/Edward Scissorhands
NAJ grupa/pjesma: HIM/It's My Life(Bon Jovi)
NAJ jelo/piće: lazanje/limunada
NAJ sport/knjiga/pisac: plivanje/Novi dečko/R. L. Stine
NAJ destinacija/prijatelji: Maldivi/moja sestra, Kićo, Sanita, Andrea, Marko, Ivana, Ana, Antonija, Mateja, Ena, još jedna Andrea, Ivona, još jedna Ana, još jedan Marko, Ivan
Opis mojih prijatelja:
moja sestra- cool, nekad me gnjavi ali je sve u svemu superkiss
Kićo- lud, zabavan, non-stop vrijeđa svoju sestrusmokin
Sanita- još jedna luda ženska, uvijek se glupira i uvijek ti pomažezujo
Andrea- mrzi Kiću(to joj je brat), nekad je luda, ali je predobrawink
Marko- uvijek se smije, duhovit jeyes
Ivana- nasmijava me, nema granice u tomebelj
Ana- brzo priča i onda je teško razumijem ali je smiješna kad tako pričasmijeh
Antonija- hvala(znaš već na čemu), ma što da kažem: super jethumbup
Mateja- nekad preozbiljna, ali to ne smeta jer je većinom jako dobrasretan
Ena- glupira se, ali ona to na sebi ne prepoznaje, duhovita i dragafino
druga Andrea- super se oblači, mrzi brata i jako je dobra osobasretan
Ivona- draga je i uvijek mi pomaže, ne samo meni nego svimayes
Ana- smiješna, draga, energična.... sretan
Marko: lud, lud, lud zubo
Ivan- presmiješan je, ma što uradiowink

utorak, 29.04.2008.

Post broj 3

Bok! Nisam baš sigurna koliko je prošlo otkako sam napisala post. Ali, nema veze. Loša, jako loša vijest: bolesna sam. Znam, znam: čim sam ja loše, i vi ste loše. no Hmm, šteta. Premda bolesna, ovi protekli praznici su mi bili super. Provela sam se odlično. Nadam se da ste i vi. Došli su mi moji rođaci. Bilo nam je super. Rođak je non-stop vrijeđao rodicu, ali bilo je smješno. Nažalost, ona se naljutila. Rekao joj je da mora na ispašu. Idiot!lud Idem kod njih za tjedan dana. Na krizmu (neću reći čiju). Kupila sam jedan super jeans-kombinezon sa kratkim hlačicama. Bila sam danas na msn-u. I to je bilo super. Brzo će završiti škola. Dobro, to svi znate. Ali, zar nije ljepše da se opet podsjetite na to? Nisam sigurna hoću li imati 5, 0. Nije mi to previše važno. laze Jedva čekam ljeto. Ne samo zbog škole, već zbog kupanja (plaža mi je odmah do kuće), prijatelja, izlazaka, sladoleda i turista, naravnonaughty. Iskreno, ja vam vam baš i neću pisat neke fizolofske teme. Možda se to nekad dogodi, ali rijetko. Nisam ja takav tip. Ja sam praktična. Eto, nemam više inspiracije. To bi bilo to. Bok!wave

~Do you know..~ 40 ..any werewolve?~ #~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.