travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog o vampirima i mom životu. I hope you're going to enjoy. Bye.

Image Hosted by ImageShack.us


Steven Strait

IIdeal
VVigorous
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

funnygirl001.blog.hr

Taylor Kitschborder="0" alt="Taylor Kitsch">border="0" alt="Taylor Kitsch">aylor-1.png" border="0" alt="Taylor Kitsch">="taylor kitsch"><a
src="http://i264.photobucket.com/albums/ii196/shukejo/charlie.jpg" border="0" alt=
<a
href="http://s96.photobucket.com/albums/l186/kthawk55/Hunks/?action=view¤t=bts24.png" target="_blank">


taylor kitsch




Lenny Kravitz Lyrics
I'll Be Waiting Lyrics





Bon Jovi Lyrics
Have A Nice Day Lyrics









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Visual Poetry - ImageChef.com


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Ime: Iva
Prezime:******
NAJ glumac/glumica/film: Johnny Depp/Keira Knightley/Edward Scissorhands
NAJ grupa/pjesma: HIM/It's My Life(Bon Jovi)
NAJ jelo/piće: lazanje/limunada
NAJ sport/knjiga/pisac: plivanje/Novi dečko/R. L. Stine
NAJ destinacija/prijatelji: Maldivi/moja sestra, Kićo, Sanita, Andrea, Marko, Ivana, Ana, Antonija, Mateja, Ena, još jedna Andrea, Ivona, još jedna Ana, još jedan Marko, Ivan
Opis mojih prijatelja:
moja sestra- cool, nekad me gnjavi ali je sve u svemu superkiss
Kićo- lud, zabavan, non-stop vrijeđa svoju sestrusmokin
Sanita- još jedna luda ženska, uvijek se glupira i uvijek ti pomažezujo
Andrea- mrzi Kiću(to joj je brat), nekad je luda, ali je predobrawink
Marko- uvijek se smije, duhovit jeyes
Ivana- nasmijava me, nema granice u tomebelj
Ana- brzo priča i onda je teško razumijem ali je smiješna kad tako pričasmijeh
Antonija- hvala(znaš već na čemu), ma što da kažem: super jethumbup
Mateja- nekad preozbiljna, ali to ne smeta jer je većinom jako dobrasretan
Ena- glupira se, ali ona to na sebi ne prepoznaje, duhovita i dragafino
druga Andrea- super se oblači, mrzi brata i jako je dobra osobasretan
Ivona- draga je i uvijek mi pomaže, ne samo meni nego svimayes
Ana- smiješna, draga, energična.... sretan
Marko: lud, lud, lud zubo
Ivan- presmiješan je, ma što uradiowink

utorak, 22.04.2008.

ODVRATNO!!!

I evo mene po drugi put. Znam da mi nitko ne čita postove, no svejedno. Danas sam bila na stepheniemeyer stranici sa sestrom. Vidjela sam glumce za likove. Ja sam zamalo povratilanamcor! Za Jacoba su izabrali nekog tamo koji uopće nema mišiće, dovoljno kose, a ni onoga naughty. Valjda znate na šta mislim. Mogli su jednostavno izabrati Stevena Straita. Gledala sam neki video, i taj glumac nosi periku. Ma daj, Jacob Black da nosi perikuheadbang. Malo je bilo bolje kad sam vidjela ostale glumce. No, Carlislea će glumiti neki starac. Ja sam ostala paf! Totalno grozno. Onda, njima Jasper ima crnu kosu, a Emmett plavu! U kojemsu oni svijetunono?
Glumice nisam gledala, ko da me to zanima. Jako sam ljutamad. Mislim da Stephenie nije imala ovakva maštanja. Edwarda glumi Cedric iz Harrya. Prije je bio lijepyes, a sad izgleda kao neko govno. Sve u svemu preboljet ću to, no Jacoba, teško. Sad idem malo na MSN.

POZDRAV SVIMA!
P.S. Pozdrav Kići cool kojemu se sviđa Marinakiss, i Deji kojo se sviđa Teoparty

~Do you know..~ 51 ..any werewolve?~ #~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.