srijeda, 04.07.2007.

evo mene nakon dugog vremena

sori kaj ste cekali na novi post al mi se nije dalo pisat.Ovak pocet cu zadnjeg dana skole.Taj dan je bio zakon.Poslije skole smo se polijevali sa vodom,pa smo brasna kupili i na druge bacali...Poslije smo isli na poznato zapresicko kupaliste bagerrofl.Tamo smo se kupali,skakali tamo s nekakve lijane...
Drugi dan isli smo na izlet na otok Krk.Bilo je prejebeno.Nisam se nadao tako dobrom izletu i s tako dobrom curomcerek.Ali imao sam gadnih posljedica,izgorio sam ko crvena paprikaburninmad.Poslije u busu smo slusali Thompsona,cajke....Cudna kombinacija,al bilo je dobro:
Vratili se mi u Zapresic i kad ono na skolskom neki placu,neki se vesele...
I sad su na redu praznici.Svi smo jedva cekali praznike al kao i uvijek na pocetku je dosadno.Starci su mi otisli na more prek vikenda pa sam ja iso kod bratica,buraz mi je ostao doma,blago njemu,mogu si samo zamislit kaj je sve radio...Meni je kod bratica bilo super.isli smo na nekakve vatrogasne vjezbe u Klostar-Ivanicu kod Ivanic grada.Ujutro je bus dosao po nas i krenuli mi.Vratili smo se negdje oko 5 pa smo tamo u vatrogasnom domu igrali stolni tenis...
I onda su dosli upisi.I idem ja na upise i tamo se prijavim i kaze ona da sam vec upisan da ne trebam dolazit vidjet ak sam upo.Ipak je to oigs.(obrtnicka-gradevinska i industrijska skola)hehe.
I onda je dosla tuzna vijest, a to je da Ketycerekide iz Hrvatske malo putovat tak da ju necu vidjet skoro 2 mjesecaheadbangal ovim putem joj saljem kiss
I evo to bi bilo to zasada.
Nista ljudi do sljedeceg posta svima saljem pozdrav iz Brdovca(hehe).

pozz.by:cuky

evo malo pjesama za one koji vole cajke: posvecene jednoj curicerek


Mile Kitic-Svi su tu a tebe nema



Dejan Matic-Niko i neko


Dragana Mirkovic-Sudbina

Nikola Rokvic-S kim si me nocas varala



by: Cuky&Silva

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.