cukun...bimbek

srijeda, 12.09.2007.

Dani razmisljanja,Dani zalosti ili dani srece?

Da evo me,to sam ja cukun deda momir rajko feniks bimbek.Razmisljah ovih par dana.Jos uvijek zagovaram mir na zemlji no ne vidim da to ima previse uspjeha,eno citam vijesti o onoj djevojcici mady sto sad kazu da ju je majka ubila,pa zar je to istina?Pa zar je dotle svijet dosao?Zar to nije jadno i tuzno,samo malo razmislite i vidjet cete da sam u pravu.Pa zar zelite zivjeti u takvom svijetu?Zar ne zelite i vi zagovarati mir,ne tjeram vas na cukunizam,ali vas svakako tjeram na zagovaranje mira.Jer to bi vi trebali i morali kao moralne osobe.Srdžba preraste u bijes a bijes u mrznju,mrznja u smrt,smrt u pakao.Zemlja i lici na pakao kada vidimo sve ove lose strane.Ali naravno ima i dobrih ljudi.Razmisljao sam da izbrisem blog te da odem natrag na nebo.Sad sam andjeo mira i imat cu vise posla na nebu.No odlucih vam dati jos jednu sansu.Zazlusili ste je.Posebno vi na blogu jer me svi podupirete i zagovarate mir.Zahvalan sam vam na tome.Cinite ispravnu stvar i za to cete biti nagradjeni.Ovo su bili dani razmisljanja,tuge ali i srece.Nastavit cu zagovarati mir,samo cu odsada rjedje pisati ove clanke.Možda ponekad dopustim i sinu Stevi Rajku Bimbeku da pise postove.Budite dobri i zagovarajte mir! Trako,sjecate se toga? Pozz svim citateljima i slusateljima bloga.Vidimo se i cujemo se! Pozdrav!

- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (13)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovo je blog o cukun dedi Momiru Rajku Bimbeku,price o njegovom sadasnjem zivotu na zemlji i proslom zivotu u kojem bijase bog fenicana.

Linkovi

O sadasnjem zivotu

  • Ime:Momir Rajko Bimbek
    Mjesto stanovanja:Mostar
    Obitelj:3 sina,2 unuke 1 unuk,2 praunuka,3 prapraunuka i 2 prapraunuke,1 sukunuk i 1 sukununuka,3 cukununuke i 2 cukununuka,1 pracukununuk i 1 pracukununuka,2 pracukununuka,i ocekujem jos barem nekoliko praprapracukununuka
    Godine:175 godina
    Najomiljenije jelo:Kruv i mast,kajmak,kozji sir, kozje mlijeko,vrhnje,žganjci
    Najgore jelo:Ova nova Gmo hrana kao sto je krompir,paradajz,kruske,jabuke,kad sam se ja radao toga nije bilo,samo kruva i masti
    Eto to bi bilo iz mog sadasnjeg zivota

O mome prijasnjem zivotu

  • Ime:Fenix bimbek
    Zanimanje:Bog fenicana
    Mjesto vladavine:Fenixov odsjecak u 7.kraljevskoj ulici
    Ljudi zanima sto mi bogovi jedemo,jedemo rajski leb i rajsko voce,za razliku od ovih gmo proizvoda.
    Ogorcen sam sto mi ljudi ne vjeruju da sam u prijasnjem zivotu vladao fenicanima,jer ljudi moji od njih smo potekli.