cukun...bimbek

utorak, 24.07.2007.

Krenulo je od 14 maja

Da,moja vladavina fenicanima krenula je od 14 maja prije 150 godina.Sigurno se pitate kako je na nebu pa cu vam objasniti,mnogo je drugacije nego sto ljudi zamisljaju.Mi bogovi imamo svoje utvrde na oblacima.Oblaci kao sto znate stalno mijenjaju oblik ili nestaju,ali zapravo ih mi bogovi micemo ili prikrijemo da vi na zemlji ne bi otkrili nase utvrde.Oblaci su izgradeni kao prave nebeske ulice.Jedino nemamo ovakvu tehnologiju.Nasa tehnologija je manje napredna iako imamo nekih stvari koje vi jos nemate.Naprimjer mi imamo sve sto nam treba u oblacima,i sto god pozelimo iz oblaka se stvori,ali imamo ogranicene mogucnosti od vrhovnog boga.Pitate se tko je vrhovni bog.Ne,on nije ni Zeus ni Jupiter kako vi pricate.Vrhovni bog je moj otac Pracukun deda Mišo Rajko Bimbek.On upravlja nama kada imamo nedozvoljene misli ili tako nesto.Posto su fenicani izumrli,ja im vise nisam mogao biti bog.Ostao sam jedini fenicanin na zemlji.Otac me je poslao na zemlju da zagovaram mir i pricam vam o cukunima,sebi i mome ocu.To je moja misija na zemlji.Ovim putem zelim svima reci da sam ja cukun deda bimbek bio bog fenicana i bio na nebesima i vratio sam se ovdje da zagovaram mir.Ovo mi je posljednji post jer planiram iskoristiti neke blagodati zemlje,tako da cu da odem na more u lihtenštajn.Tamo su plaze odlicne koliko sam cuo.Bit cu tamo nekih 10 dana pa se necu javljati.Do tada lijep pozdrav i zelim barem 50 komentara!!! Vidimo se i cujmo se!

- 10:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (13)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ovo je blog o cukun dedi Momiru Rajku Bimbeku,price o njegovom sadasnjem zivotu na zemlji i proslom zivotu u kojem bijase bog fenicana.

Linkovi

O sadasnjem zivotu

  • Ime:Momir Rajko Bimbek
    Mjesto stanovanja:Mostar
    Obitelj:3 sina,2 unuke 1 unuk,2 praunuka,3 prapraunuka i 2 prapraunuke,1 sukunuk i 1 sukununuka,3 cukununuke i 2 cukununuka,1 pracukununuk i 1 pracukununuka,2 pracukununuka,i ocekujem jos barem nekoliko praprapracukununuka
    Godine:175 godina
    Najomiljenije jelo:Kruv i mast,kajmak,kozji sir, kozje mlijeko,vrhnje,žganjci
    Najgore jelo:Ova nova Gmo hrana kao sto je krompir,paradajz,kruske,jabuke,kad sam se ja radao toga nije bilo,samo kruva i masti
    Eto to bi bilo iz mog sadasnjeg zivota

O mome prijasnjem zivotu

  • Ime:Fenix bimbek
    Zanimanje:Bog fenicana
    Mjesto vladavine:Fenixov odsjecak u 7.kraljevskoj ulici
    Ljudi zanima sto mi bogovi jedemo,jedemo rajski leb i rajsko voce,za razliku od ovih gmo proizvoda.
    Ogorcen sam sto mi ljudi ne vjeruju da sam u prijasnjem zivotu vladao fenicanima,jer ljudi moji od njih smo potekli.