19.04.2007. / četvrtak

moj novi zadataka!!

Pa evo mene opet zaposlili...hehehe...
Pitate se kakav zadatak???
E pa malo ću se poigrati riječima koje mi je proslijedila uniform_fetish a to su:
RASTANAK
OPROŠTAJ
MORE
NOĆ




RASTANAK

Rastanak???to je jedna od mojih bolni tema...e pa sad ćete znati i zašto!!
Ne volim taj rastanak jer sam izgubila ono što sam jako voljela,morala sam se rastati sa
svojom generacijom jer sam pala godinu...to je nešto što ne mogu preboljeti...
Još se sjećam onih zadnjih dana koje sam provela s njima,onih suza...oni su sad maturanti
a ja ne...oni zauvijek odlaze iz škole...i neću ih viđati često kao sad...
Samo rastanaka ima više,može biti prijateljski,ljubavni,obiteljski...al vjerujem da
svi ostave samo prazninu i tugu u srcu...



OPROŠTAJ

Oproštaj je nešto naljepše...lijepo je kad možeš oprostiti...
mnogi od nas su preponosni i ne žele opraštati,
ali kad oni pogriješe traže da im se oprosti...
Oproštaj možemo dobiti samo tako da i mi znamo drugome oprostiti...
Jer nismo mi ti koji trebamo suditi,
dapače i mi griješimo i ne trebamo druge osuđivati jer nismo bezgriješni...
Oprostiti nekome je blagoslov.....



MORE

More??? Ono me nekako podjeća na moj život.....
poput BONACE(mirno more),nekad je miran i normalan..
A onda se počne uzdizati poput valova za vrijeme oluja i bura i nikako da se stiša...


NOĆ

Taj dio dana najviše voli...volim šetnje noću,...kad sam na moru volim šetati uz more kad je noć
to me nekako opušta...
Volim noć jer nekako ima neke svoje čari koje me ispunjuju...
Često preko ljeta znam sjediti u dvorišti i promatrati mjesec i zvijezde...sve se
čini nekako tiho,nevino.....



Ovaj izazov predajem Vlatkici,Mony,Nerici:a riječi o kojima će pisati su:
ISTINA
SJEĆANJE
VIKEND
ROMANTIKA



POZZZ SVIMA OD CUGERICE!!!PAPA....

- 10:58 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.