25.03.2007. / nedjelja

Opet o BORISU!

Sigurno se pitate kakav je to naslov...
Uglavnom trebala sam ići u Valpovu i tu sam se nešt zakačila sa starom i onda sam se uinatila i rekla joj da neću ići..
i sad s njom uopće ne pričam iako ona pokušava komunicirati sa mnom....
Ja sam joj samo rekla da ona za mene više uopće ne postoji....
I nakon te svađe s njom ja sam Borisu poslala poruku da neću dolaziti,i da bi bilo uredu da on za promjenu dođe vamo kod mene jer uvijek sam ja u valpovu...
I pošalje on meni poruku da imam goste..blabla...
I meni kak su živci bili na plus 100000 ja zamračila i napisala mu svašta...sad se kajem..pa se ne kajem....
Problem je što sam sve sjebala,a da bude još gore shvatila sam da nisam zaljubljena u njega
već da ga volim....
Iako ja i on nismo baš u vezi ni ne znam kak se ovo naše naziva...
mene bedira što znam da on može biti s drugom i to me ubija..
Noćima uopće ne spavam jer me sve to muči,ne mogu a da ne mislim na njega...
U jebenoj školi ne pratim nastavu jer mislim na njega,
ne učim jer mislim na njega...
Totalno sam u kurcu....
Iako je on meni reko da je njemu stalo do mene ništa ne mijenja...¨
ubediralo me to što ja uvijek mogu
otići u valpovo a on ne može doći u osijek...
Ljudi ovo me ubija i ja ne znam jer sam pogriješila zbog sveg što sam mu napisala,...
Ne znam više šta da radim a da ne patim....
Nisam ga vidjela ravno mjesec dana a izgledalo je ko da ga nisam vidjela godinama....
Stvarno sam loše i ne znam šta da napravim!!!!


pusa svima od TUŽNE CUGERICE!!!!

- 01:24 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.