22.03.2007. / četvrtak

he...stigla ja....

Ljudi moji želim svima zahvaliti na komentarima,svim čestitkama i željama...
Evo sad sam starija možda postanem i ozbiljnija....hehehe

Evo da ja počnem pisati o onome što sam obećala.....
Pa ovako:
Ono cijeli dan mi je bio ludnica stalno neka strka.trči vamo,pa tamo...
Navečer smo se nas par cura okupile kod mene kako smo se i dogovorile,
i tak smo malo cugale,papale kolače i tortu.....mislim moja mamica je sve super napravila...
i velika hvala joj....no dobro...
Nakon što smo se kod mene šprdale,krenule smo dalje.....
Prvo smo išli do Domina i tamo sjele i pile babmus osim sanele i ivane koje su
pile coca-colu...
One su sjedile tamo,al ja sam se razbacala i bilo mi super.....
Kasnije tak oko pola 1 smo krenule u Bou na livanu.....mislim tamo je uvijek super,al ovaj put ne....
Kad sam ušla u Bou...opalila me neka svjetska glavobolja da nisam mogla
ni sekundu više izdržati.....i onda sam išla kući....
Sve u svemu nije bilo kako sam očekivala,al bilo mi je super.....
Naravno sad slijede slikice....hehe....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vlatkica pozira na mom krevetu....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vlatkica i ja se malo pipamo...hm...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kalašturica i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja malo poziram....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
koje mačke...uh...pokidali bi nas....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sve zajedno.....


Eto par slikica...neke nisam htjela stavljati jer ne valjaju.....

pozzzz svima d cugericeeeeeee,,,,,,hahaha....pusa

- 07:42 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.