10.03.2007. / subota

Kad se planovi izjalove postajem ljuta a to nimalo ne valja......

Ono što sam jedino čekala i za šta sam živjela ove dane bilo je totalno uzalud...
Mogla sam i predpostaviti da će se nešto zasrati...
Pitate o čemu ja to baljezgam.....hm.....
Boris danas dolazi a ja ne mogu u Valpovo...ne pitajte zašto...
ni meni ništa nije jasno...
Jedino što znam da ga neću vidjeti...a ne znate kako me to bedira...
Osjećam se ko da u meni nešto gori....kao da ću eksplodirati...
Ne znam,jednostavno ne znam kako da izbacim taj osjećaj iz sebe jer me
toliko guši da mislim da ću prolupati...
Dođe mi da sjednem i od muke počnem vrištati...
Ne znam šta da radi sama od sebe...
Zašto se to mora baš meni događati....
Uvenut ću.......
Trunem duhom........venem..........
Nek mi neko kaže šta da radim jer meni baš ništa ne pada u ovu moju glupu glavu..
Bože zašto ja!!!!!!!!!zašto se to meni događa????????
Nek mi neko kaže odgovor!!!!!!!!!!
Ja više ovako ne mogu...............
Ne mogu opisati kako se osjećam........osjećam ko da dio mene umire...

Ma bolje da ne pišem više još će mi biti gore.....


pozz svima

- 13:38 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.