07.03.2007. / srijeda

Voli me iz inata,voli me bez ostatka,voli me bilo gde sam baš takvu kakva jesam.....

Evo mene da napišem koju nebulozu...hehe...
Inače ovak ničeg posebnog nema kod mene,osim što stalno brojim dane kad
ću opet vidjeti svoj vojnika...hm......
Hvala Bogu pa vrijeme nešt brzo leti,već je srijeda...hehe..
a brzo će ta subota....
Joj,joj, pa ja sam totalno luda,meni je u mislima samo Boris...
a šta ću kad sam se zaljubila....
Eto bolje da i nisam pisala post kad opet sam pišem o njemu...
Aj da sam pišem nego moja jadna Vlatkica to stalno mora slušati...:=)

Inače u školi mi je super ocijene su po prilično dobre...
bar se ne moram još i zbog toga živcirati....
Sad su nam najavili toliko testova da ne znam kad ću sve to naučiti...al dobro...
PREŽIVJET ĆU!!!!



ne znam više šta bi našvrljala,pa evo riječi pjesme koju trenutno slušam i jedna mi je od najboljih pjesama...



PONOVO
Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
što nisam anđeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zažalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
baš takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
baš razlog za to nemaš

Ponovo, ponovo
pred tobom grešna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kaži ne
zaboravi me ili se navikni
da nemam krila
ni kad nisam bila anđeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zažalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
baš takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
baš razlog za to nemaš

Nataša Bekvalac




image hosting file






pozzz svima i voli vas vaša CUGERICAAAA!!!!

- 21:10 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.