01.03.2007. / četvrtak

Kako mi ne dostaješ,da li znaš,tvoje priče,dodiri,baš sve,kako mi ne dostaješ ....

Ljudi moji stigla vam ja s novim postićem....hm....
Moj mali je jučer otišo u armiju (vojsku) i to baš u Zagreb...
Hm...vidjet ću ga tek za 2 tjedna..eh....šmrc:=)
Dobro preživjet ću ja to već....nadam se iskreno....
Zbog svojih osjećaja prema njemu odlučila sam se malo promijeniti,
mislim što se tiče dečki....inače sve sjebem...oko ovog sveg s njim ima
da bude savršeno jer ga obožavam....hm...kako mi ne dostaje....
ljudi ja sam ZALJUBLJENA do ušiju..he...
Al sretna sam jako i to je ono što me ispunjava....
Joj...meni pa ja sam počela luditi,al nema veze sve je to za ljude...


Ovih dana mi je u školi postalo zabavno....iako me malo jebe to što sam
prehlađena,nos mi stalno curi i šmrčem ko kreten,mal me grlo jebe,al
dobro inače sam ok....
Misli mi baš i nisu nešto pretjerano u školi i na gradivu....al dobro...


Ljudi moji meni je za samo 16 dana 18 godina...ajme meni...to moram svjetski proslaviti!!!
Hm....bojim se i pomisliti na to...joj meni....


ljudi sve vas pozzz i puno vas lava vaša CUGERICA!!!!!

- 17:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.