travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2011 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...BULŠIT...BIG VAN...

...ma joj.... kaj da vam kazem... osim da je cjeli svijet i zivot jedno veliko sranje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....o SmIsLeNoStI i BeSmIsLeNoStI....

-Najveća besmislica učinila mi se u tom besmislenom životu,vjerojatnijom od smislenosti-

... đUbRaD mOjA mAlA... Aj lAjK..

Kexich ili Mima- good zhena, mima jesi za shevu?zujo
Dany- the bubnjar me as well-a... good mučačodead
Tin- zexy mučačo
capko- ubojica meka srca....cerek

nedjelja, 29.04.2007.

....da,da...tu se neshto razvija....

...da, da tu se neshto razvija... ali polako... samo da kazhem da sam jeko sretna shto se tu neshto razvija i da sam ja jako sretna zbog tog razvijanja...cerek

zna se zakoga je to napisano...kiss
uglavnom glavnice ja sam ovih dana dobre volje jer postoje ljudovi koj me podrzhavaju u mojim ciljevima... no drugs no alchol...smokinnamcorpartynamcor da to mi je dio therapije... koju moram odradit ali na svu srechu josh samo do 18.05. i to che valjda brzo doch... onda mogu opet cugat...party iako sve vishe i vishe gubim volju i strast za fafom...rofl ali nadam se da che se to ubrzo promojeniti... i tak jucher je vani bilo ok... ja sam vechinu vecheri provela sa ubojicom koj trazhi najljepshe zhensko lice... puno smo prichali... i tak sam ja skuzhila da je on ubojica meka srca... zujouglavnom glavnice ja brijem cijelo vrijeme neke gluposti i tak... e da ubojico jucher ono hvatanje je bash dobro ispalo valjda chesh se sjetit na shta mislim...thumbup e da ljudi josh jedna stvarchica.... jaobozhavam limunadu iz Zihera... zbilja je dobra.... thumbupi tak... uglavnom dosta sam se glupirala a sad se odjavljujem... do novog posta...mahwavekiss

- 12:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.