travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2011 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...BULŠIT...BIG VAN...

...ma joj.... kaj da vam kazem... osim da je cjeli svijet i zivot jedno veliko sranje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....o SmIsLeNoStI i BeSmIsLeNoStI....

-Najveća besmislica učinila mi se u tom besmislenom životu,vjerojatnijom od smislenosti-

... đUbRaD mOjA mAlA... Aj lAjK..

Kexich ili Mima- good zhena, mima jesi za shevu?zujo
Dany- the bubnjar me as well-a... good mučačodead
Tin- zexy mučačo
capko- ubojica meka srca....cerek

utorak, 10.04.2007.

....koliko sranja na jednom mjestu....

....danas nazovem frendicu koju nisam cula mjesec dana da bi ona onda meni pocela brijat kako sam ja nju presla kak sam ju lagala... da bi mi na kraju rekla kak je ona mene sjebala...bangjoj,joj,joj,joj,joj,joj,joj,joj,joj!!!!!! Kak vi mene svi volite prcat u mozak...koj kurac ste svi mene nasli jebat??? kaj vam ja licim na lutkicu bez osjecaja???????burninmadko me misli iskoristavat il samo me jebat u mozak nek slobodno odmah odjebe od mene... rofljebes mene isfrustriranu...agresivnu.... headbangah kaj ces zivot je takav...

- 20:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.