travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2011 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...BULŠIT...BIG VAN...

...ma joj.... kaj da vam kazem... osim da je cjeli svijet i zivot jedno veliko sranje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....o SmIsLeNoStI i BeSmIsLeNoStI....

-Najveća besmislica učinila mi se u tom besmislenom životu,vjerojatnijom od smislenosti-

... đUbRaD mOjA mAlA... Aj lAjK..

Kexich ili Mima- good zhena, mima jesi za shevu?zujo
Dany- the bubnjar me as well-a... good mučačodead
Tin- zexy mučačo
capko- ubojica meka srca....cerek

nedjelja, 08.04.2007.

...ah..koj kurac....fuck...ne opet...uskrs....krep...

....ah znate kako je to dobro jutro sretan uskrs...mad ajde sunkica je na stolu... a daj ljudi odfakajte od mene s tom sunkom... i tim svim sranjima vezanim za uskrs... ajde idemo se pomolit prije dorucka!!!!Kaj si vi brijete da cu se i molit...headbangdaj onak lagano....ODABITE.... jojojojojojojojojojojojojojojojojojoj....burninmadmrzim te sugave blagdane..... kako mi ta sva silna poboznost ide na zivce.... znate li vi ljudi moj koj je temelj katolicke vjere....????!!!! jebo mu bog mater!!!! ah ma necu se uopce zivcirat s tim ali nek mi samo jos neko kaze: Sretan ti uskrs bog te blagoslovio djete!!!! iskopat cu mu oci i zavezat jezik.... gpuknucugggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!bang
ajd pozzzzzz wavei kizzzzzaa kisssvima!!!!!

- 15:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.