travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2011 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...BULŠIT...BIG VAN...

...ma joj.... kaj da vam kazem... osim da je cjeli svijet i zivot jedno veliko sranje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....o SmIsLeNoStI i BeSmIsLeNoStI....

-Najveća besmislica učinila mi se u tom besmislenom životu,vjerojatnijom od smislenosti-

... đUbRaD mOjA mAlA... Aj lAjK..

Kexich ili Mima- good zhena, mima jesi za shevu?zujo
Dany- the bubnjar me as well-a... good mučačodead
Tin- zexy mučačo
capko- ubojica meka srca....cerek

subota, 07.04.2007.

....ma joj....Pobrali svu pamet svijeta...

headbang....Kada zivot nebi bio tako tezak bilo bi u zivotu prejebeno...Mozda malo dosadno....Zapravo ko ce ga znat...Glavno je da se uziva u zivotu dok se zivi...Ali treba znat kako uzivat u njemu...Neki ljudovi kao npr. ja neznaju na koj nacin uzivat u tom ludom zivotu i zato su cesto vrlo depresivni i posjecuju razne psihijatre i takve ustanove...A dijagnoza im je suicidalnost...Autodestruktivnost...Poremecaj ponasanja i osjecaja...BLA_BLA_BLA...Ma uzas...bangI jos na kraju svih tih dijagnoza nam daju hrpetinu tableta...Ono aloha ja nezelim biti zombi...Ah jebiga ti psihijatri misle da su pobrali svu pamet svijeta... BULŠIT!!!!! Ah to su vam te poznate retardacije danasnjih ljudi...A najgore od svega je kad vam kazu da ste zbog glazbe koju slusate toliko depresivni i suicidalni... Dode vam da im pljunete u facu i upitate koj ste vi faktor u mom zivotu da vi odlucujete koju vrstu mjuze cu ja slusat!!!!!Koj psihodelicni idijoti...lud..ajd ljudi cuga pljuga...smokin

- 12:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.