čudnovati kljunaš

22.06.2005., srijeda


BIJELO DUGME UGROZILO ŽIVOTINJE U ZOLOŠKOM VRTU
DRAGA BRAĆO I SESTRE

Taman sam se malo opustio, zadovoljan samim sobom, glede moje akcije kojom gospodin
ČEKAJU DA UMREM....još nije umro....kadli....zvoni mi telefon....
Mislim si ...koji k.... kaj sad....a ono .....zove me lav osobno...
Mislim si ...pa kaj on oće...koji k....pa njega ne treba spašavati, mislim nije ugrožen........
No... veli on meni....
Brate pomagaj...ja ovak više nemrem...
Brijem si ja ....a kak...u p.m. ak ti nemreš...ko može...jebiga....
A veli on meni da svi, al fulll svi popizdili..... i i bambiji i jeleni i sove i rakuni i dupini i konji, pa čak i veprovi, a veli i kornjače i koze....da su fullll ludi....
Ja ga onak smirujem, pokušavajući tu svoju mirnoću prenjeti na njega....pitam
A zakaj ...jebiga...svi pizde...
Brijem da nemaju hrane...il da ih čuvari mlate il tak nekaj...
Ne...veli mi lav, niš od toga....veli mi da niko nije uspjel nabavil karte za dugme.
Niko osim ZEKE....a veli da ih Zeko ima pun k.... al da ih dila po 1500 kn....
I kaj sad ja.... da radim....mislim si ....kaj da mu velim...u p.m.....
Ma niš ...obećal sam mu da bum i ovaj problem stavil pred moje blogovce...pa nek oni vele....
Di je tu zekin moral....itd...i dal da se zeku kažnjava...itd...i dal je u redu da životinje u zoo Zagreb ne dobijaju đeparac....i kaj ja znam kaj sve ne....

Draga braćo i sestre
molim vas da ovo komentirate, a ja ću vaša razmišljanja prosljediti lavu.....

Zauvjek vaš

Čudnovati kljunaš

- 17:07 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>