Koliko vas je?

Hit Counter
Hit Counter

Music Box

Give it to me
(Timbaland ft. Nelly Furtado)



I wish I was a punk rocker
(Sandi Thom)





Cursors


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Something about me...

Banner generated at Pimp-My-Profile.com


Ime... Jennifer,
sto bi znacilo: White Wave, Fair Spirit...
Grad... Rijeka
Skola... PRHG, jezicna

Live 4... ...Pjevanje...
...Vir i sve legende na tom otocicu...
...Dobru mjuziku...
...Sprdanje ljudi...
...Karlovac i Ziher...


Love...
...Mamu, tatu, sys...
...The Seku...
...Martinchi...
...Ostale frendove...
...Znaju oni sto trebaju znat...


Hate...
...Kad pada kisa...
...Glupe ljude...
...Preseravanje...
...Kad ne dobijem ono sto sam si utuvila u glavu...
...Ljude koji seru okolo...
...Dvolicnost...
...Glumatanje...


...I tak to...

Fade in...

Koliko me znas???

Dijete u vremenu.
Nina...The Seka
Tina...
Martinchi...

Registriraj se za besplatne smsove!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

utorak, 19.08.2008.

Djevojcice.. Promijenila si se... U potpunosti.
Znam, svi se mijenjaju. Ali ipak...
Postala si sve ono sto nikad nisi htjela postati...
Od Nje si preuzela sve.. Ponasanje, stavove, razmisljanja, stil odijevanja..
Razocarala si me.. I ne samo mene...
Glupo je toliko se prikloniti nekom.
Znam te predugo.. To vise nisi ti.. Iz tebe se izgubilo ono simpaticno, vrckasto djevojce..
Postala si Ona..
I zao mi je zbog toga.. Draza mi je bila ona stara Djevojcica..


White Wave



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.