štafeta? hm,evo je i na mom blogu...
pa slijedi:

1.svaku večer pojedem jdan limun!!! zanm da ječudno,ali još od malena,kad sam morala jesti limun zbog imuniteta,ostala mi je navika...


2.do sada sam izgubila 3 mobitela!!! općenito sam užasno zaboravljiva,i svakodnevmno nešto zaboravim,izgubim. kape,šalove,rukavice,olovke,gumice,dres,majce za tjelesni,knjige,bilježnice...


3.obožavam nekakve tečajeve. do sada sam bila na tečaju francuskog,trbušnog plesa,glume,plesa...

4.alergična sam na jagode i općenito bobičasto voće...ponekad to fali....


5.obožavam isprobavati različite frizure.malo sam ovakva,malo onakva...općenito se volim mjenjati....na pozitivno
...

01.02.2007. u 16:09 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Click here to get avatars like this!
moj život naravno,sav je zbrkan...
Click here to get avatars like this!


LINKOVI

Dora-cura koju znam preko bloga.
Erika-isto tako cura koju isto tako znam preko bloga
Anastasia-i nju znam preko bloga.zamislite vi to!!!

A ja sam...

TanjA
imam 14 godina
živim u Sisku
imam lude frendove
koja jako voljim
volim i zabavu,na našem zidiću,slušati mjuzu.
red hot chili peperse
nirvanu
pusycat dolsice
rihannu
i tak dalje...
imam samo jednu sestru,Antoniju
koja ima 19 godina
i ona studira pravo u zagrebu
i ja bi...
neznam kaj bi s sobom pa pišem blog.
totalka sam freaknuta
aha,jesam.
volim jest hambiće
i shoppingirati
a školu uopće ne volim
i volim orlanda blooma.
njegova sam obožavateljica 5 godina.
praktički otkad znam za sebe....
i to sam jaaa.waaau
Image and video hosting by TinyPic-a tak vam ja izgledam,dakle to sam ja...


Click here to get avatars like this!

Frendovi...

Image and video hosting by TinyPicMaja
kraljica,moja best luda frendica.ide sa mnom u razred.obožava pjevati i ima super glas.pjeva na svim mogućim festivalima i kaj ja znam di sve ne.nestrena u ljubavi,jedan tip je ne šljivi ni pol posto pa je u depri zbog toga,pa je ja izvlačim i tak...a jedan tipek je lud za njom,al ona neće njega.govori kako nemože biti s nekim kad ga ne voli.istinu zbori.....
Image and video hosting by TinyPicPatricija-Cija.luda mala plava.totalka opičena.nema pojma kaj govori.ide s menom u raz.zakon je fakat.ima dečka.in love je i to je njoj sve.mali joj se zove teno(koje ime) i iz karlovca je,a njoj je neki obiteljski prijatelj(znam,zamršeno je).prava manijakica kod shoppinga.
Image and video hosting by TinyPic-Melani,zvana Mema.zakonska totalka...ma ona vam je inače sedmašica,dakle jednu dodinu je mlađa,ali se druži s nama,i baš je ful oke.sada je s josipom,mojim frendom,ma zapravo,oni su baš sladak par.sve bi učinili jedno za drugo...ima mi prekrasnu duuuugu kosu,a ova je fotka još od petog mjeseca,kad je išla na drvo...luda..
Image and video hosting by TinyPicVEronika...ona vam je ljud i pol.totalno pobrkana...baš je dobra frendica,al ne baš i cura.vrti dečke oko malog prsta.ne može biti sa samo jednim...no,sada je.več dva dana s matejom,malim iz šestog razreda!!!!to je bila oklada između mene i nje,da mora biti dva tjedna sa nekim šestašom i da se mora s njim poljubiti pred nama.i uspjelo joj je.koja kraljica!!!!na ovoj fotki puši na drvetu.ubila bu me kad vidi ovu fotku...lov ya...
Image and video hosting by TinyPic-Tajana ,zvana i nazvana Taja.ta curka je sito tako zakon.iam neke probleme o kojima sada nebi,ali je totalka supač.nije u vezi,izašla je prije mjesec dana iz neke totalno zamršene vezice,zapravo i ne baš vezice,trajala je 5mjeseci s nekim starijim tipom,koji ima 17 godina,a onda ju je prevaril s jednom kučkom,andreom iz b ratzreda.budala.super mi je ta njezina blond kosa...
Image and video hosting by TinyPicHelena,cura iz b razreda koja mi je dobra i baš super.zapravo ona mi je od moje krsne kume kćer,tak da smo dosta povezane.ne izlazi s nama,ali je fakat dobra cura za popričati...ona inače glumi u nekoj dramskoj sekciji ili tak nešt...
Image and video hosting by TinyPic-ne vidi se dobro,ali to su vam mema i josip usred poljubca...slatko,zar ne?ma baš su cute...a da ovu fotku vidi njena stara,poludjela bi,jer se ne smije više viđati s njim.,,,ah,ti njihovi problemi....
Image and video hosting by TinyPic-Kristina,tj.Kika.ona je moja najveća neprijateljica na svijetu.mrzim ju.ona je takva krava,da ni u staju ne stane.blesava do bola.ona je bila s mojim dečkom kad i ja.s jednim tomislavom,s kojim sam bila sad u ljeto.bili smo tako dobar par,kad se ona nije pojavila.spavali su skupa,vjerovali ili ne,kažem vam,kučka i pol.za njega mi nije čudno,jer je imao 16,ali ona sam 14 i pol.grozota.dala bio se za deset kuna...nevjerovatno...
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

meni najljepša pjesma,svi to znaju.obožavam je slušat,predivna je...naravno,yesterday od BeATLESA---

Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday.

Suddenly, I'm not half the man I used to be,
There's a shadow hanging over me.
Oh, yesterday came suddenly.

Why she had to go I don't know she wouldn't say.
I said something wrong, now I long for yesterday.

Yesterday, love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide away.
Oh, I believe in yesterday.

Why she had to go I don't know she wouldn't say.
I said something wrong, now I long for yesterday.

Yesterday, love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide away.
Oh, I believe in yesterday.