Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom bloguću pisat o sebi i o događanjima u mojem "zanimljivom životu"!


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Klarathumbup
Linathumbup
Razredni blogthumbup
Moj drugi blogthumbup
Ako želite u linkiće javite...thumbup

About me:

**~Više o meni~**
Nadimak:Kika
Došla na svijet:02.01
Razred:7.a
Grad:Zagreb
Frendovi:ima ih jako..jako puno..društveno sam ja biće
Slušam:Rock,metal,punkthumbup
Volim:frendove,muziku,marte,starke,jednog dečka...
NE volim;CAJKEmad,meso,umišljene,gadove,forsere

**~Abeceda~**
A-Anić..frend...car...zajebant
B-biologija...oh fuck...neee,BABAC...frend...b.f
C-carica...xde
D-DINAMO-ofc..
Dž-...oh...fuck..nema...pojma
E-Emo dečko....pih...tres...zgodno...
F-Filip....sexy boy from Utrine
G-Grabar....fuj....
H-...hm...HRVATSKA
I-Ida..b.f...super cura...Ivan....ima ih...jako puno..iron maiden...
J-Josipa...b.f...pufa...
K-KIKA..the carica....ja...hehe....Kocky....frend...car..haker
L-Ludnica...cool mjesto....
M-MARTE...moje zlato...
N-Nikolina....the sister...nobody...
O-oooo....odjebi....
P-Paula....b.f....odlična...smješna...pusek..plivanje..Paulina...supach...cura
R-Ramones
S-Supach....STARKE...yea..pogotovo moje
Š-škola...ludara
T-Tibor...mali car...
U-uvijek u bedu...dddd
V-Veno...lol...cute..Vurnek...lol...ma carevi..frendovi
Z-Zagreb-u srcu
Ž-Život...ddd...
~to je to od mene~

Zabava:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

© *SaSaVa MaLa*





Prvi post...:)

Peace,evo ovo je moj 10 blog ali nema veze,nadam se da će izdržat,evo na ovom blogu ći pisat o svom životu(uh..znaimljivo),i događanjima,pa ako će vam se svidjet komajte,a ako neće nemojte vrijeđat,jer se ne namjeravam svađat...napisat ću u boxu nešto o sebi,ali bit će i u postevima...do sljedečeg posta...pufa...pozzzmah


|četvrtak, 07.02.2008. , 10:10|

| Komentari (12) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.