< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

hm? (x2)


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




utorak, 14.08.2007.

VOL U KUPUSU

da naravno da sam sama sebi obecala
da necu vise nikad poslusat tu pjesmu
pa me savjest pitala
a sto ako pocne svirat negdje u tvojoj blizini
bum pobegla

i naravno da sam 7 minuta nakon toga otvorila blog
na kojemu je ista svirala
i sad mi sluzi ko podloga za ovaj post
hvala

ja znam da ta pjesma nije za mene napisana
nema zapravo nikakve veze samnom
apsolutno ne
i na tome ce i ostat

samo malo,da je pustim opet...

e tako valja...


e sad,jasno je da ako ja dobijem komp
da ce mu se sjebat internet,da nece htjet ocitat nijednu igricu
i da mu tv kartica nece radit
pa onda ni neznam zasto je majka bacila televizor
ali uredu
najbitnije je da ja mogu slusat glazbu
jer mi je sugavi mp3 crko,i to bas kad sam trebala
imat informativni razgovor s majkom-
stoga sam je eksli morala slusat


ukurac


odlazim



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>