< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DESIGN BY ANJA

Opis bloga

hm? (x2)


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




utorak, 13.03.2007.

dva posta u jednom danu,ha!!

prvo ljudi da se razumijemo,ja vam nikad pijana necu rec da sam pijana...a-a.
ja sam si malo popila.
i malo sam nestabilna.
i pada mi glava,i krizaju mi se noge,i cijela padam.
i to opako.
al sam PRIPITA.
tako se treba i odnositi prema meni.
ne morate slovkati kao sto to Sotona cini,i
ne,ne morate mi demonstrirati moj pad s kauca,zapamtila sam ga ja i prvi put.

i tako ja sad nakon spavanca trazim nekakvu zenu koja ce mi dobrovoljno
skuvat kakvu klopu...ajmo!
"necu ja tebi pijanoj nakon povracanja nista za jest davat..."
i onda ja njoj objasnim sve o svojoj pripitosti. i pobogu nisam ja jela nis cili dan
osim onog kit-keta sta sam ga odkupila od lane skoli,e.
i nakon nagovaranja nje,odem ja do ogledala,kad ono VAAAAAAA.
vot d fak???

kakve su mi to oci.
onda se sjetim da su me samozvane prijateljice u skoli iskoristile kao lutku za sminkanje
za vrijeme moje pripitosti. koma. sad to sve treba oprat,a ja vodu ne volim. fuj.

i onda skuzim da je njoj net ukopcan,i sto nebi mi po chatu jahale,
al mi ona iznervirano objasnjava da je na jebenom tecaju,
i da mi je to napomenula 437875825256 puta....
d.
pa kaj sad,gubim pojam o vremenu.
jebi se ti i tvoj tecaj.
i sve to tvoje.
e.
mene si nasla jebat.
i slat mi diskriminirajuce poruke.
i sad se ja onako buntovno durim.
na nju i njen tecaj. e.

i treba sutra doc u skolu,i ispricat se profi iz engleskog sto sam izvrijeđala nju i njen predmet
sugavi,i nacin na koji predaje.
a taman sam htjela ekšli pocet ucit engleski da mogu na razmjenu ucenika u London.
ma budem ja to popravila,evo kunem se....(aha)

a evo meni i mog jela,imo jedan očenaš nabacit,i bacit se na klopu.

ljubim i grlim.njami



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>