> <strong> <font size=5>Varate se ako mislite da me varate???</font></strong> - Čučka - Blog.hr

CuCka

05.06.2007., utorak

Varate se ako mislite da me varate???

Micka je Matura se bliži a nikako da postanem pametan i uzmem knjigu i zagrijem stolicu sve dok neizlječim hemeroide???
Derbi protiv NAŠK_a smo izgubili jer su nas štipale štucne, žuljale kopačke i što su nam dresovi izribali bradavice.......moš mislit! Izgubili smo jer su igrale dvije ekipe Feška a ne jedna, to je najbolje objašnjenje! Baš pizdim zbog toga...
Pao sam na testiranju za "vojnog pilota", kažu da sam previše IZRAVAN, i sad se mogu jebat! Ne mogu promjeniti osobu u koju sam se pretvorio, mogu se samo prilagoditi a to u vojsci ne prolazi! JEBEŠ IH, idem na ETF!
Jedino dobro je što mi se vid popravio i više ne moram nositi cvikere, ajd dobro!
Subota je dan kada se podječam da sam sa nekim osobama išao u razred jer smo se sada raštrkali u periferiji!

Kako je život zanimljiv...

PLAN:

1. Jedem: štrudlu sa sirom i višnjama!

2. Pijem: Narančin sirup i amoxile od 500 mg

3. Pušim: Kurac, za čudo! lagano se gasi moja pušačka karijera, to mi je drago!

4. Gledam: E samo da znate

5. Slušam: Gužva u 16_ercu, točnije nekakvog "peder.mp3"

6. Skora future: prepraviti titlove za Kmicin film pa da pišamo od smijeha

Kmico stvarno ne mogu vjerovati koliko ti možes "doslovno" SRAT! Dok sam te u sub slušao pišao sam od smijeha, majke mi i cvijeće bi se osušilo od toga! Stvarno imaš dara, možeš biti Željka Ogresta!
Ajoj još se prisjećam kad si onoj srao pokraj kapije a ona nema pojma! Cura ili je glupa ili joj je mozak u đubretu....
E a ono na ćupriji, izgledali ste kao jedan veliki valjak, kužiš me?
Da sam ja takav sve bi se ljepile na mene, moraš me to naučit, nema šta!





k

<< Arhiva >>