> <span style="color: red; font-size:30px; background-color:blue">Bježim, odlazim vanka...</span> - Čučka - Blog.hr Bježim, odlazim vanka...,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Bježim, odlazim vanka...,blog.dnevnik.hr/cucka" />

CuCka

25.06.2006., nedjelja

Bježim, odlazim vanka...


Večeras putujemo za Prag.......
Ne moram puno pisati što ćemo tamo raditi, SVE se podrazumjeva......apsolutno SVE!
Vi mi uživajte jer ja ću 100% za Vas.....
.........uf trta je malo objašnjenje kako će biti good

Samo jedna pouka za kraj:
- ako mislite da nemate hrabrosti i one drske samouvjerenosti da učinite SRANJE varate se!!
Ja sam to mislio i sada ne mogu vjerovati koliko je to sranje ispalo velko
Velklooo za popizdit
....i sada boli
Još uvijek valjam i u stanju sam prouzročiti kataklizmu moga ponašanja.......i masovno čuđenje svojih kolega!
Uživancija slijedi mutherfuckersi i fatherfuckersi.......

<< Arhiva >>