> <span style="color: white; font-size:45px; background-color:black">Kriketaši kroneraši majci pod prozorom krekeču</span> - Čučka - Blog.hr Kriketaši kroneraši majci pod prozorom krekeču,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Kriketaši kroneraši majci pod prozorom krekeču,blog.dnevnik.hr/cucka" />

CuCka

22.06.2006., četvrtak

Kriketaši kroneraši majci pod prozorom krekeču



Lani u ovo doba sam več 15 puta umočio guzicu u slanu vodu tam dole kod Metkovića a sada se pržim na ovom našem suncu i kažem hvala što nije još žešče!!! Dnevno se pije i do 5 litara pive od žablje vode i normalno sve se to pretvori u znoj onakog opojnog mirisa da ti se počne plakati i na hemeroide.
Smrdi za popizdit......ko da se nešto uvuklo u mene i crklo, crklo da se i toj samoj crkotini taj smrad ne sviđa!
....Kako serem......
Obožavam pisati u kasnim jutarnjim satima, tada sam puno kreativniji jer mislim sa 2 glave!
Kad smo več kod njih......Tamara se n_a_p_i_z_d_i_l_a ne mene bez veze! To je tako kad si još children.
Deha me pass, Deha me sollo....
Napizdila se na mene ali na Malnara nije, tko zna zašto??? Ma zna i onaj JELENKO koji mi čuva trešnju zašto, čak znaju i one bubamare koje se mažu u onoj reklami za novi pegeout 207.....i ja bi se tako mazo, mislim da imam takav autić....ah štašššš....
Tamara jel ideš Ivu gledičkit kako se banja na Lapežu onako šarmentan i pun entuzijazma prema mladom mesu.
Znao on sve pojedinosti, sve mu ja to kažem.......zna se nekad dogoditi da se malo zbuni ali mu onda pomognem svojim crtačkim umječem i napišem kako je 2 + 2 = The 4 time "leave me alone".
Kupi si fenjer pa ga zapali i tuguj.....aaaaaaaaaa
Ma ozbiljno se ne šalim da neću ne doći na ne lapež ovin ne dana da malo kvasim mozak!
Miss Upržena _mjesečina: ti se javiš samo kad nešto šteka,tttt poslušaj malo Fridu od Gobbbca, samo onaj refren pa buš znala something!

E da, opet sam izgorio! Doslovno do jaja......fali mi par cm. Crven sam ko Micky mause kad ide srat a ima proljev i začepljenje debelog crijeva. Kvasim se koprivinom mašču i sravljam obloge od azbesa. Bit ću crn ko ciganče blijedo
Preboli sam onaj 4,46 ali još me malo grebe u slezeni......u pet po ocjene a u NED U PRAAAAAAG....aaaaaaaaaa
Bio sam danas kod svoje tete poznate kao prof. T.Špehar i kaže da sse smijem Ne Napiti....hm....ali dalje mi je predložila da smijem i da me neće cinkat starcima ako joj dođem danas help zidat novu garažu .....pa eto šljakam tudej, ali šljako i danas.....pare se moraju nekako zaradit
Danas tekma protiv motichanera a u sub Wells---> the last game, samo da koljena izdrže a za Prag mi se zdravo gotovo j........
Velke li strepnje i za repku.........uuuuu sjebali su se! Mislim da bi več konačno trebao igrati onaj Tokić, mislim vrhunac! Nesmijem tako stresno_ja uvijek izravno, ma dobit će oni Austrijance!

Imam novi X

<< Arhiva >>