subota, 23.06.2007.

Nastavak D posta....

DakleM... ovo je nastavak d posta o gospođici Rez i ostatku ekipice... poglavito o gospođici Rez...
I tako sjedismo mi (Rez i ja) jednog dana pod biologijom u istoj klupi. I uzme Rez moj mobitel i ide gledati slike. I tako, ja na svom mobitelu imam covere Whoraclea i Reroute to Reamaina od In Flamesa... I kaže ona meni kako je to glazba za pičkice... I rekoh ja ajd ok, neću niš reć( nema veze što se ona forsa da je Lacuna Coil čru nekro grim i rest of the shit...)... I eto tako iđosmo mi u četvrtak na Štefke. Bilo nas je 7 i Rez je isto bila. I tako pitam ja čisto iz zajebancije zna li netko The day I buried od Ceremonial Oatha( bend čiji je pjevač isti onaj koji je u Flamesima, basist je isto bio u Flamesima jedno vrijeme, lik koji je jedno vrijeme bio u ceremonialu je gitarist Flamesa...) i kaže ona da zna i da su joj oni baš super....AAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!... Omg... fakat nisam mogla vjerovat... pljuje po Flamesima a Ceremonial joj je zakon. Baš me zanima ima li pojma da su oni povezani... Onda dalje... Rekle jedna frendica i ja kao aj idemo pjevat Enjoy the silence ipak to kao svi znaju... A ona kaže: " Enjoy the silence od Lacuna Coila?"... Omg mislim katastrofa... mislim ne bih ja niš rekla da se ona tak ne forsa... jučer je bangala na Beatlese u busu... no koment...
Kad smo već kod busa... bili mi tako jučer kod jednog lika iz razreda na vikendici... kak je to bilo fensi... unajmio je bus da nas vozi od mimare do tamo i onda da nas opet vrati pred mimaru... kak je tamo savršeno... kotrljala sam se po travi s Jelenom i bilo je tak zakon... navečer smo pušili nargilu i sto je bilo pre...ugl to ste morali vidjet...

- 12:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.