Glupa pretraživanja

18 srpanj 2008



Imam ovaj counter na dnu stranice koji mi pokazuje koliko imam posjetioca na blogu. Pomoću njega vidim i tko mi posjećuje blog, dakle vidim IP, državu, browser, koliko često dolazi i sl. i vidim kako je netko došao do bloga. Najzanimljivije mi je gledati tko upisuje određene stvari u google, kao što MORH upisuje Dulce baza i podzemne baze i piše da su često na blogu, dakle Multiple visitors bla bla, isto tako ima debilnih da je to čudo jedno! Indigo djeca NISU s Marsa, indigo djeca nisu vanzemaljci, hibridi, gušteri ili što već. To su obična djeca, bačena u ladicu koja se zove Indigo, a razlikuju se od zadrtih ljudi po tome što je njihovo poimanje svijeta malo drugačije i šire, a i level svijesti na kojem se nalaze je malo veći od *stavi što želiš*. Iako vjerujem da su sva djeca takva, samo što su neka podložnija programiranju i pranju mozga od strane zadrtih familija, ali to je njihov problem.
Uglavnom, da se vratim na glupa pretraživanja...ne mogu se više ni sjetiti što sve ljudi znaju upisati u google, a tek pedofila što ima! Samo mi nije jasno kako uspiju doći do ovog bloga kad upisuju neke vulgarne stvari...možda zbog komentara.
Sjetih se, neki traže ravnu Zemlju po internetu...zaboravih na te mozgove...čega sve ima na Zemlji, a još živi!
Nekad se zapitam "Koji k**** sam skrivila da sam dospila ovde?" Istina, jako lijep planet, puno pozitivnih stvari, zabave...ali što će mi sve to dok sam u uskom tijelu, ne mogu prnit.
Uživajte u životu i ne pretražujte gluposti, ljudi nisu gušteri, indigo djeca nisu s Marsa, na Mjesecu nema ruševina, tamo se nije odvijao ni jedan rat...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.