CLICK HERE TO GET A NEW CURSOR!
mali detalji(odjevni predmeti) koji su mi zanimljivi i koje volim - ...Cry and die... - Blog.hr

...Cry and die...

13.06.2006., utorak

mali detalji(odjevni predmeti) koji su mi zanimljivi i koje volim

Odjevni predmeti su mi važni no ja ih baš i ne zamjećujem na sebi...
Moj 1. detalj su naušnice...Imam ih mnogo no baš ih i ne nosim! Nervira me kad mi zapne za kosu ili nešto kože se otkine...
Ove naušnicu su mi tako dobre uhh...Zar ne?
Image Hosted by ImageShack.us
2. detalj su križevi, uvijek imam jedan mali oko vrata i nikad ga ne skidam! Moja frendica nosi anak sličan križu!
I značenje samog križa mi je emocijonalno blisko!
Image Hosted by ImageShack.us
i zadnje 3. su normalni privjesci, njih imam mali milijun ali najdraži mi je jedan cvijet a u njemu tamni kamen! A evo na slici je isto tak zgodan mali kamen lol!
Image Hosted by ImageShack.us

P.S Što se tiče ovog posta, hmm! Nisam htjela nametati svoje mišljenje kao u prethodnim postovima no u sljedećem se vračam na svoje! Nadam se da čete biti ljubazni i komentirati svoj ukus i svoje sitne detalje poput sunčanih naočala, kravata, prstenja, narukvica itd.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.