Novi postek,juppppiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! - crvko - Blog.hr


< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No




Nešto o meni :

Ime :Tea
Nick:Tejčika
Prezime:negdje izgubljeno
Godina:14
Mjesto :dosadna Virka
Razred i škola:8.d ,Brlići

Volim:obitelj
~Boga
~život
~njegacerek
~čokoladu
~ljeto
~muziku,
~frendove

Image and video hosting by TinyPic


Mrzim:školu
~sotonizam
~nastavnike
~smrt
~izdajice
~ufurane
~neiskrene

Image and video hosting by TinyPic

Nešto o mojim naj frendovima:

Podravka
~ ma ljube moja najdraža ,zacopana u jednog dečeca
ma sve supać o njoj.......voljam ju punoooo....

Košćakica
~ moja najdraža voli jednog slatkog dečka..aha...
~ voli se puno smijat kao ja....ma sve naj volim ju punoooo.....

Tonka
~ ma prezakon moja najomiljenija frendica,voli se ludirati kao ja
~ voli jednog prezgodnog tipa...volim ju punoooo..

Ivka
~ moja Avril ma prefora curka.....uvijek je vesela i puna žvakaća..
~ volim ju grlit.... i nju puno voljam.....

Seka
~moja susjeda pod gegrafijom ...ugl...sve supać o njoj...
~ pametno dijete....


Stefy
~ma zakon curka...super pleše.....
~volja jednog slatkog dečeca....


Šerc
~ opićeno dijete na kvadrat....ma moj susjed pod biologijom..
~ma zakon frend......


Bodo
~susjed moj....nogometaš...

Hrco
~jakoooo velik čovjek....
~ma fora frend...čupavko....

LINKOVI

Podravka
PODRAVKA i ja
IVKA
NINA.K
PUŠKA
TENA
@MY
BODO
HRCO
RAZREDNI BLOG



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Novi postek,juppppiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!


Yo,ljudovi moji evo opet novog posta…..jupiiiiiiiiiiii…….baš mi se i ne da pisat ovaj post ali kaj se mora mora se……ugl kod mene je super..naravno nije baš sve bajno ali da se zivit….
Prošli tjedan sam bila bolesna tak da nisam išla u školu ……pa sam se dosadivala….ali zato je u subotu bilo prezakon ,išla sam na krizmu kod Marine tj.moje kumice ali navečer su bili prljavci bilo je prezakon…a tek njihova pjesma Marina svi su skakali i pjevali….ali ja baš i nisam skakala ipak sam bila prehlađena pa sam kašljala..bla..bla.. mrzim prehladu….Ali stigao je novi tjedan a i s njime nova događanja….Jučer je bilo ok, samo što sam morala pisat test iz kemije zato sto nisam bila prošli sat na kemiji…joj test je bio grozan baš i nisam znala.,ali zato je bilo dobro na biologiji stalno sam se zezala sa Šercom , Podravkom i Tonkom…ugl Šerc je nosio moju jaknu cijeli dan i tak…….A danas opet ista stvar opet okršaj s njim misli ono…taj stvarno nema granice stalo mora izvoditi gluposti..tak da sam se danas s njim svađala i čupala …ma dosta o tome stvarno mi se ne da pisat.……Moram vam reći da sam jako sretna stoliko puno komova i samo tako nastavite…. nemam inspiracije za pisanje tog posta a nisam ni ima la prošli put…….ali veseli me jedna stvar ,škola uskoro završava pa sam tako sretna a i moj post završava……Zato jedna velika pusica svima!!!!!!!!!!

Image and video hosting by TinyPic


10.06.2008. u 21:23

| Comments (224) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.