ja bi da je život bajka!

utorak, 23.01.2007.

HELLO

Bio si mi drag

Izveduvač: Indira Radic

Koliko puta moram da ti kazem
Kojim tonom koliko glasno
Da si svoju propustio sansu
Da na nasem satu pise kasno
Ne padaj na kolena nemoj da se trudis
I ne kupuj poklone znam ja sta ti nudis
Jeftino skupe sitnice
I pocepane razglednice
Kisne kapi sa ulice
Polovne olovne snove
I brodove sto nikuda ne plove

Bio si mi sve glavni lik iz serie
Ja devojcica koja u sve veruje
Bio si mi drag
Sad od tebe ne vidim ni trag
Bio si mi sve glavni lik iz serie
Ja devojcica koja u sve veruje
Idi bilo kom ja cu od sad terati po svom

Koliko puta moram da ti kazem
Ni iz besa niti izinata
Da ti ovde vise nije mesto
I da takvih imam kao blata








evo na brzinu ta pjesmica koja mi je bas simpa...neka je narodnjak:)na crvenoj je bilo zakon,sad mi je priša ,štreban po cile dane...a u pon.iden doma...za vikend iden s Wallček u kazalište gledat Labuđe jezero...a puklo nas,eto!

- 15:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #