ja bi da je život bajka!

ponedjeljak, 15.01.2007.

Luka....

-najslađe stvorenje na kugli zemaljskoj
-iako me svašta muči,čim pogledam pozadinu svog mob.raznježim se kad vidin one polusklopljene okice
,crnu gustu kosicu,prćasti nosić...ta beba je jednostavno neodoljiva
-ima danas 10 dana
-kad san ga vidila nisan se mogla odvojit od njega
-inače je sin moje prije Gogi i njenoga sada već muža Mićeta
-cila ekipa ga obožava i ja mislin da će bit glavni razmaženko u gradu:)
-nešto je predivno,ne znam postoji li nešto ljepše od tako sićušnog,slatkog,nevinog stvorenjayesyes
-joj,Gogi mi je mama,mlada mama,zbunjena i slatka.thumbup
-prva beba u našoj ekipi koja je došla puno prije nego smo je svi očekivali...nakon 4.srednje:)
-mali je presavršen....
LAKA VAM NOĆ
pusa mojoj gogi i njenoj slatkoj bebi koja spava 20sati na dan:)

- 22:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #