subota, 29.09.2012.

lijepi život sada--kao student--



Ne mogu se pomiriti,sa situacijom.
U ponedjeljak pišem kolokvij iz fizike, j*** fizika.
Ne razumijem ju,nisam ušla u to.
Zadnji puta,kada sam to radila je bio osnovnjak.

Kako da naučim,upotrebljavati formule, povezivati jednu sa drugom...


i...
zašto sam morala izabrati faks sa najviše matematike i fizike??
Zašto sam morala izabrati taj smjer??
Kako da naučim gradivo,koje se uči u mjesec dana??

Jednostavno nekada,poželim zapaliti cigaretu,i gledati
kako moji problemi stoje,i ja gledam njih.,
-i oni stoje,oči u oči,gledamo se mi-

Toliko toga..

kako da napišem taj kolokvij??
Kako da spavam??

Ne trebam,5 ili tako nešto,samo prolaz.

Držite mi fige...please


Nažalost,nemam inspiraciju,da napišem teks na engleskom,
jer sam toliko umorna od matematike i fizike vježbe...

da li imate kakav savjet?? Jer bez toga kolokvija,ne mogu na vježbe na faksu...

Od hrpe studenata,samo nas 20-tak je iz strukovne...
osječam se tako samo,usamljeno.
U četvrtak,sam pogledala ,jedan dio,uvezi ANE.na tv-u.
plakala sam, jer sam upotpunosti znala kako se osjećaju.
Znala sam tak kraj.
Jedino mi je žao što nisam gledala od početka.

Ne razumijem,zašto smo tu fiziku,koja se radi min.4 sata,mi obradili u jedan??
Zašto nije objasnila'?
zašto asisten, očekuje da to znaš,??a profesor očekuje,da ćeti,to asistent reći??
I na kraju,niti jedan niti drugi.


To već radim,dva dana,i nisam,pohvatala niti.
Jednostavno nisam...
Mislila sam da sam jaka,ali očito...

Zašto cijelo vrijeme,plačem dok ovo pišem??

Ljubim vas
Keira

p.s.sinegdoha...i da bacili su nas u vatru...


- 00:08 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.