utorak, 10.04.2012.

sun WILL rise,but we need to stand out and freez -97 POST







If somebody says something negative to you, do not react.
You have to get yourself to a point where you can stay calm and peaceful inside
no matter what negative things happen on the outside.

When you can maintain peace and joy


Samo sam vas htjela obavijestiti
više neću pisati blog.
Ovaj blog već traje 6 godina.vrijeme je da stane.
Previše je to vremena,previše je leptirica prošlo.

Boriti ću se za sebe,i svoj život.
FUCK LIFE I WILL MAKE IT


Hvala što ste bile uz mene
Hvala na riječima potpore
Hvala na svim smile-ćima i srćekima
Hvala na vremenu koje ste proveli na mom blogu.
Hvala na svemu
Hvala što ste bile uz mene kada mi je bilo najteže
Hvala na trudu


Ako mi se želite obratiti ,dati ću vam email

Smatram da sam dovoljno odrasla,da počnem živjeti svoj život.


Uvijek ću biti uz vas
Potpuno vas razumijem


Neću se uništavati zbog nekog dečka,
sama sam sebi najbitnija



Želim vam svu sreću.
so you can finally SEE the sun in life

Ljubim vas,i šaljem vam
veliku pusu




- 18:34 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.