ponedjeljak, 24.10.2011.

ZADNJI PUT++UPdate

Da,naslov je dobro napisan: ZADNJI PUT

Prije nego što sam počela jesti,bila sam teška 53.4 kg
Nakon jela i čaja,za sat vremena sam povračala i vaga je pokazala 54,6 kg

Zadnji put se odnosi na MIJU,da više ju ne želim..
.malo sam gledala po netu,i piše da je mija gora od ane
primijetila sam da mi zadah smrdi,kao da nisam
oprala zube

Pomoču mije,dobiješ zastoj srca,nedostatak nutrienata itd...
ako netko želi,može nači na netu,bez problema

Znam da neču,uspjeti biti ana 100 %,ali barem neču posustati

Znam da če biti teško bez mije
Oh,da znam kako zna biti dobra,ali
puno se lakše udebljam s njom,nego sa anom

Ne,ako jedem onda ču snositi posljedice,
neču više povraćati

još ne stanem u hlače 27nocrycry

Ali ču UVIJEK ostati/biti ANA

Pusa
Keira
p.s. puno hvala na komentarima

thinspo Pictures, Images and Photos

da li netko zna prirodna sredstava za ubrzanje probave,metabolizma??

UPDATEsretansretanbeljsretan

25.10. doručak:zaspala,jurila da nezakasnimeekeekrolleyes
ručak:povrče sa tofuom;3 jabuke sa medom
međuobrok:povrče sa tofuom
večera:smokve sa medom,i sojino mlijeko sa medom
NO MIJA TODAYsretanpartythumbupzujomahsretan

-zadnji put se odnosi na miju,a ne na prekid pisanja

- 17:09 - Reci mi (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.